تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب مجری شبکه خبر به مردم حاضر در پلاسکو +عکس

واکنش جالب مجری شبکه خبر به مردم حاضر در پلاسکو +عکس

المیرا شریفی مقدم مجری شبکه خبر با انتشار عکسی در اینستاگرامش به مردمی که برای گرفتن عکس و فیلم و حضور در مقابل دوربینها در محل فاجعه ریزش پلاسکو تجمع کرده اند واکنش نشان داد . تجمع این مردم باعث کندی در امداد رسانی به آتش نشانان محبوس در زیر آوار ساختمان پلاسکو شده است .مجری شبکه خبر در صفحه اینستاگرام خود به عشق دوربین ها در حادثه پلاسکو واکنش نشان داده است.

به گزارش ایران ناز  خانم المیرا شریفی مقدم مجری شبکه خبر در پستی اینستاگرامی به ازدحام مردم در اطراف پاساژ پلاسکو واکنش نشان داد، شریفی مقدم عکس از خبر 19 و 30 دقیقه شبکه خبر منتشر کرد و در آن به عشق دوربین هایی که مانع از امداد رسانی می شدند گفته است به خانه بروید ما برای شما دوربین در خانه می فرستیم.

واکنش جالب مجری شبکه خبر به مردم حاضر در پلاسکو +عکس

المیرا شریفی مقدم با انتشار عکس بالا نوشت :

 

اینا رفتن کمک کنن؟! آقا برید خونه، میگیم یه دوربین بیاد فقط شما رو نشون بده! ارتباط نوزده و هفده دقیقه شبکه خبر و همچنان عاشقان دوربین در اطراف سخنگوی سازمان آتش نشانی!! اینا دیگه کی هستن؟!!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب مجری شبکه خبر به مردم حاضر در پلاسکو +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..