تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه بفهمیم یک مرد به ما علاقه دارد؟

در این مطلب قصد داریم شما را با نشانه هایی آشنا نماییم که به شما خبر می دهد یک مرد به شما علاقه دارد.برای اینکه از علاقه یک مرد نسبت به خودتان آگاه شوید لازم نیست مانند کارآگاه ها مدام به دنبال کشف وجود علاقه در یک مرد نسبت به خودتان باشید،تنها کافی است به این نشانه ها دقت کنید.

حالات چهره

اگر می‌خواهید بدانید یک مرد واقعاً شما را دوست دارد یا نه توجه زیادی به حالات صورت او در زمان ارتباط باشید. خصوصاً مردمک چشم‌ها می‌تواند نشانه‌ی مهمی از علاقه و احساس او باشند. اگر زمانی که به شما نگاه می‌کند مردمک چشم‌هایش باز می‌شوند این‌یک نشانه‌ی قطعی از احترام و علاقه به شماست. بعلاوه اگر ابروهایش را بالا می‌برد، لب‌هایش را زبان می‌زند و یا طوری لبخند می‌زند که دندان‌های جلویش دیده می‌شوند، این کارهای کوچک نشانه‌های بزرگی از علاقه‌ی او هستند.

زبان بدن

نشانه‌ی دیگری برای تشخیص علاقه‌ی یک مرد حالات بدن او زمانی است که اطراف شما می‌باشد. اگر به نظر می‌رسد حرکات و حالات دست‌های او زیاد می‌شوند این یک نشانه است. دقت کنید، گاهی او با رفتارش می‌خواهد قدرت و نیروی خود را به شما نشان دهد و برای این کار فضای زیادی را به خود اختصاص خواهد داد، او امیدوار است با این کار توجه و علاقه‌ی شما را جذب کنند.

توجه به جای قرار گرفتن پاها نیز می‌تواند به نشان دادن احساسات واقعی او کمک کند. در حقیقت اگر در زمان صحبت پاهایش به سمت شما قرار دارند یعنی به‌نوعی با شما احساس راحتی داشته و به شما علاقه‌مند است.

نگاه خیره

یک نشانه‌ی بارز دیگر از علاقه‌ی مردان این است که به دنبال فرصتی هستند تا خود را به شما نزدیک کنند. این حالت می‌تواند به شکل علاقه برای برقراری ارتباط چشمی نشان داده شود. بنابراین اگر او به دنبال فرصتی است تا دست‌هایتان را بگیرد این لمس آرام می‌تواند نشانه‌ی علاقه‌ی او به شما باشد.

واقعاً به شما گوش می‌دهد

زمانی که یک مرد به شما علاقه‌مند است بدون قطع کردن حرف‌هایتان به آن گوش می‌دهد. این علاقه‌ی او به گوش دادن می‌تواند راهی برای جلب توجه شما باشد، این کار به او فرصت می‌دهد تا نشان دهد چقدر به شما توجه دارد. توانایی او در یادآوری چیزهایی که شما قبلاً در مورد آن حرف زده‌اید، خصوصاً گفتن جزئیات، می‌تواند اجازه دهد علاوه بر نشان دادن مهارت شنیداری خود، به شما بگوید چقدر برای چیزهایی که می‌گویید ارزش قائل است.

از شما تعریف می‌کند

اگر کنجکاوید بدانید مردی به شما علاقه‌مند است یا نه، یک نشانه این است که او به دنبال فرصتی برای تعریف و تمجید از شماست. هرگاه او فرصتی می‌یابد با تعریف از شما علاقه‌ی خود را نشان می‌دهد،  بدون اینکه چیزی از علاقه‌اش گفته باشد. باید به نوع این تعاریف دقت داشته باشید. زمانی که از ظاهرتان تعریف می‌شود نشانه‌ی خوبی است، اما عامل مهم‌تری که نشانه‌ی علاقه است توجه بیشتر به موارد عاطفی است تا ظاهر فیزیکی.

سؤالات شخصی می‌پرسد

یک علامت این است که او از شما سؤالات شخصی می‌پرسد. البته باید به نوع سؤالات نیز دقت داشت. برای مثال زمانی که مردی به شما علاقه‌مند است به جای پرسیدن سؤال در مورد نزدیک‌ترین مغازه، سؤالات شخصی‌تری خواهد پرسید. او با این کار امیدوار است بتواند شما را بهتر بشناسد و ارتباطی میان شما دو نفر برقرار کند.

منبع: تیتریک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه بفهمیم یک مرد به ما علاقه دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..