تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر ساعت اجرای محمد رحمانیان در جشنواره تئاتر فجر

تغییر ساعت اجرای محمد رحمانیان در جشنواره تئاتر فجر

فرهنگ > تئاتر - اجرای «بیست نمایش کوتاه درباره سلفی» اثر محمد رحمانیان در سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به درخواست گروه با تغییر ساعت اجرا و تغییر سایت بلیت فروشی مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «بیست نمایش کوتاه درباره سلفی» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان که قرار بود در اولین روز از سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در قالب بخش «به علاوه فجر» در دو نوبت در تئاتر آفتاب روی صحنه برود به درخواست گروه فقط ساعت 19 اجرا خواهد شد.

محمد رحمانیان پیش از این «بیست نمایش کوتاه درباره سلفی» را از بیست‌و‌یکم تا سی‌ام دی در تئاتر آفتاب اجرا کرده بود.

رحمانیان بلیت فروشی این نمایش را از سایت تیوال گرفته و به سایت ایران کنسرت سپرده است.

این نمایش در روزهای جمعه تا یکشنبه، اول تا سوم بهمن ماه هر روز ساعت 19 در تئاتر آفتاب اجرا می‌شود.

بخش «به علاوه فجر» که از سال گذشته به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اضافه شد حاصل مشارکت تماشاخانه‌های خصوصی در این رویداد تئاتری است. سی‌و‌پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از اول تا دوازدهم بهمن به دبیری سعید اسدی برگزار می‌شود.

58242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر ساعت اجرای محمد رحمانیان در جشنواره تئاتر فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..