تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاپیتان سابق پرسپولیس: به استقلال آلرژی ندارم، به صنعت نفت آلرژی دارم

روی امتیازات خانگی حساب ویژه ای باز کرده ایم؛

کاپیتان سابق پرسپولیس: به استقلال آلرژی ندارم، به صنعت نفت آلرژی دارم

مدافع تیم صنعت نفت گفت: «از هواداران صنعت نفت تشکر می کنم که فضای مناسبی را برایم فراهم کردند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رضا نورمحمدی درباره تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «ما بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم به پیروزی هم برسیم. یک امتیاز هم بد نبود اما توانایی برد را هم داشتیم. وقتی با بچه های تراکتور صحبت کردیم آنها هم گفتند که خوب بازی کردیم. خوشحالم مقابل یکی از مدعیان قهرمانی خوب بازی کنیم و امتیاز بگیریم.»

 

وی درباره روند صنعت نفت گفت: «ما از دو بازی 4 امتیاز گرفته ایم که روند خوبی است. سعی می کنیم همین روند را ادامه بدهیم. امیدوارم مقابل استقلال هم نتیجه خوبی بگیریم و حریف مان را شکست بدهیم. روی امتیازات خانگی حساب ویژه ای باز کرده ایم.»

 

نورمحمدی درباره رویارویی با استقلال بیان داشت: «به طور حتم کار آسانی مقابل استقلال در پیش نداریم. نتیجه قابل پیش بینی نیست. این مسابقه برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد و برای پیروزی به آبادان می آید. من در تیم های پرطرفدار بازی کرده ام و می دانم استقلال تحت فشار زیادی قرار دارد. از هواداران می خواهم به ورزشگاه بیایند و تیم محبوب شان را حمایت کنند تا سه امتیاز حساس این بازی را بگیریم.»

 

مدافع سابق پرسپولیس درباره اینکه آیا از تقابل با استقلال حساسیت ندارد گفت: «من به استقلال آلرژی ندارم و به صنعت نفت آلرژی دارم. الان بازیکن صنعت نفت هستم و حساسیت و آلرژی ام این است که همه توانم را بگذارم. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم.»

 

نورمحمدی در پایان عنوان کرد: «از هواداران صنعت نفت تشکر می کنم که فضای مناسبی را برایم فراهم کردند. امیدوارم بهترین بازی ها را برای صنعت نفت انجام بدهم.»

کاپ

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاپیتان سابق پرسپولیس: به استقلال آلرژی ندارم، به صنعت نفت آلرژی دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..