تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال زنده ماندن آتش‌نشانان نزدیک به صفر است

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم مستقر در محل حادثه ساختمان پلاسکو، در تشریح آخرین جزئیات از سرنوشت آتش‌نشانان محبوس در زیر آوار ساختمان پلاسکو اظهار داشت: از ساعات اولیه صبح امروز موفق به خارج ساختن چند ستون 50 تنی و تعدادی از سازه‌های فلزی بزرگ از محل حادثه شدیم ولی عملیات آواربرداری همچنان از دو جبهه شمالی و شرقی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: متأسفانه با توجه به شرایط موجود احتمال زنده ماندن نیروهای آتش‌نشان محبوس در زیرآوار نزدیک به صفر است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: همچنین حرارت بسیار زیاد زیرآوار این احتمال را تشدید کرده که به بدن‌های سالم همکارنمان نیز نرسیم اما همچنان به لطف خداوند امیدواریم و کار آوار برداری را ادامه می‌ئدهیم.

ملکی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شایعات منتشر شده مبنی بر تماس فرد یا افرادی از زیر آوار با نیروهای امدادی صحت دارد یا خیر، گفت: هیچ تماسی از داخل ساختمان و افراد محبوس در زیر آوار گرفته نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال زنده ماندن آتش‌نشانان نزدیک به صفر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..