تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمارهای اشتغال و رشد اقتصادی با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی اظهارداشت: باید آمارهایی که از اشتغال در کشور و استان داده می شود با واقعیتها منطبق باشد و در جامعه دیده شود در حالی که با شرایطی که امروز در کشور دیده می‌شود، می توان گفت آمار رشد اقتصادی و افزایش اشتغال با واقعیت‌ها همخوانی ندارد.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: آمارهایی که رئیس جمهور در سخنرانی‌ و مصاحبه‌های خود در زمینه اشتغال مطرح می کنند با واقعیت‌های جامعه فاصله زیادی دارد و ما آن را احساس نمی کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین خطاب به وزیر ارتباطات که در نماز جمعه حضور داشت گفت: صحبت‌های ما را به رییس‌جمهور برسانید که آمارهای مطرح شده در مورد کاهش تورم، افزایش اشتغال و رشد اقتصادی هیچ‌ انطباقی با واقعیت‌های جامعه ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به سخنان رییس‌ جمهور که افرادی که رشد اقتصادی را نمی‌بینند عینک خود را تغییر دهند، تصریح کرد: هیچ عینکی نمی‌تواند تعطیلی کارخانه‌ها را ایجاد اشتغال نشان دهد اگر این نوع عینک وجود دارد به ما نشان دهید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: از مسئولان استان قزوین انتظار داریم در استان فضایی ایجاد کنند که مردم امنیت شغلی داشته باشند و شغل‌های موجود حفظ شود.

وی با اشاره به حادثه ریزش ساختمان پلاسکوی تهران گفت: در این حادثه که هم هشدار دهنده و هم تذکمر و اخطار برای همه بود شاهد بودیم که عده‌ای از ایثارگران آتش نشان برای نجات جان مؤمنین مصدوم و شهید شدند که باید از این روحیه تجلیل شود.

وی افزود: برای مجروحان حادثه طلب شفا و برای شهیدان نیز علو درجات را از خداوند مسئلت داریم.

امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: این ساختمان پیش از انقلاب توسط آمریکایی‌ها با تعریف و تمجید بسیاری ساخته شد هر چیزی که منتسب به آمریکایی‌هاست قابل اعتماد نیست، تا به امروز ملت ایران از این کشور فقط توطئه و بدعهدی و بدخلقی دیده است.

وی یادآورشد: ریزش ساختمان پلاسکو یک هشدار برای همه استان‌هاست زیرا از این ساختمان‌های قدیمی در اکثر استان‌های کشور به وفور یافت می‌شود و اگر خدای نکرده زلزله‌ای در این مناطق رخ دهد فاجعه‌ای عظیم ایجاد می‌شود لذا باید پیشگیری کنیم.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به مظلومیت مردم یمن و بحرین در مقابل جنایات عربستان گفت: امروز باید با دشمن ‌شناسی بدانیم با کسانی مانند عربستان که از انگلیس و کشورهای غربی با پرداخت مبالغ کلان اسلحه برای کشتار زنان و کودکان مظلوم یمن خریداری کرده است مقابله می کنیم.

وی افزود: انگلیسی‌ها نام جنگ یمن را گذاشته‌اند جنگ و تجارت سودآور؛ این نامگذاری نشانه بی‌حیایی و قساوت سران این کشورهاست، آمریکا نیز با بمباران یمن مستقیم وارد کارزار شده است با این نگاه آن‌ها، چرا ما باید با آن‌ها ارتباط داشته باشیم؟

امام جمعه قزوین اظهارداشنت: عتماد کردن به انگلیس و آمریکا شبیه اعتماد به گرگ است که این کار یا ساده لوحی یا خیانت و نفاق علیه منافع ملی و دین است و باید بدانیم که تاریخ ایران مملو از اسناد دروغ، خیانت و غارت منافع ملی و اهانت به عزت و اقتدار توسط آمریکا و انگلیس است.

وی تصریح کرد: باید در روابط خارجی بصیرت داشته باشیم و دقت کنیم و اگر مسئولی دست دوستی به طرف دشمن دراز کرد، همه وظیفه داریم او را متوجه خطایش کنیم.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر هم گفت: مسئولان و مدیران باید برای برگزاری بزرگداشت دهه فجر آماده شوند و با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی این ایام را گرامی بدارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمارهای اشتغال و رشد اقتصادی با واقعیت‌های جامعه همخوانی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..