تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید کالای قاچاق دامن زدن به معضل بیکاری کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به کاهش میانگین بارندگی و نزولات آسمانی طی سالهای اخیر، افزود: طبق آماری که مسولان این حوزه ارایه کرده اند شاهد کاهش ۶۰ درصدی میانگین بارندگی نزولات جوی در چند سال اخیر در کشور بودیم که این میزان در زنجان  کاهش ۲۸ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بحران خشکسالی کشور ایران را تهدید می کند، لزوم استفاده صحیح از آب را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید بر ای حفظ و نگهداری ا ز ذخایر آبی کشور تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خرید کالای قاچاق ایجاد زمینه رونق اقتصادی دشمنان و دامن زدن به معضل بیکاری ایران است.

خاتمی با بیان اینکه مقطع شاهد بی مبالاتی در زمینه واردات و قاچاق کالا بودیم و باید بدانیم نتیجه این مساله ضربه زدن به اقتصاد و اشتغال کشور ، افزود: باید بدانیم با بهانه خرید کالاهای برند خارجی در واقع زمینه اشتغال کارگران خارجی و رونق اقتصادی آنها را فراهم کرده و در مقابل کارگران و جوانان داخلی بیکار شده  و روز به روز به معضل اشتغال و بیکاری داخلی افزوده میشود.

وی در ادامه با ابراز تاسف حادثه مجتکه تجاتری پلاسکو، افزود: پلاسکو اولین ساختمان بلند ایران بود که ۵۴ سال پیش احداث شد و دومین آسانسور نصب شده در کشور در این مجتمع بود ولی بی توجهی به ایمنی و تذکراتی که در این زمینه اخطار داده شده بود، این اتفاق ناخوشایند را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برای مصدومان و نجات افرادی که هنوز زیر آوار آرزی سلامتی کرد و گفت: آتش نشانان سربازان گمنامی هستند  که با عشق و علاقه خدمات خود را انجام می دهند.

خاتمی در ادامه با اشاره به حادثه ۴ بهمن سال ۵۷ گفت: این روز سالروز اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد برای جلوگیری از آمدن امام خمینی به کشور بود ولی با اعتراض مردم و تحصن علمای سراسر کشور در دانشگاه تهران، در نهایت بختیار مجبور به لغو این ممنوعیت شد.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری تکبیر شبانه و راهپیمایی ۲۲ بهمن باید به صورت پررنگ برگزار شود و بدانیم که صدای تکبیر و حضور در عرصه راهپیمایی متعلق به شخص و جناح خاصی نیست و اصل جشنهای انقلاب مردمی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان  در ادامه به حادثه ۶ بهمن سال ۶۰ اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ تحمیلی علاوه بر دو جبهه غرب و جنوب به دنبال نقطه سوم بود تا بتواند به خیال خود، توان نیروهای انقلابی و نظامی را به تحلیل ببرد بر همین اساس و به دنبال انتخاب منطقه مورد نظر خود توسط عده ای از کمونیست ها در شهر آمل تعدادی از مراکز انقلابی را اشغال کردند ولی با مطلع شدن مردم انقلابی آمل  در کمتر از ۲۴ ساعت و تقدیم ۴۰ شهید، این نقشه دشمن نقش بر آب شد و از آمل به عنوان شهر هزار سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی یاد می شود.

خاتمی با بیان اینکه دشمن همواره در پی ضربه زندن به جامعه ایران بوده و با حربه های مختلف در مسیر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگ اندازی کرده است، گفت:  دشمن با بهانه های مختلف در برابر ایران اسلامی ایستاده و تا زمانی که ما بر سر اعتقادات و ایمان خود باشیم و دشمن خوی امپریالیستی خود را داشته باشد، از هیچ دشمنی علیه ملت ایران فروگذار نکرده و هرروز با یک بهانه جدید دشمنی خود را بیان خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید کالای قاچاق دامن زدن به معضل بیکاری کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..