تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نویسنده و کارگردان فیلم The Division، قبلا برنده اسکار شده است

نویسنده و کارگردان فیلم The Division، قبلا برنده اسکار شده است

یوبی‌سافت ساعاتی پیش به طور رسمی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی اقتباسی The Division را اعلام کرد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط یوبی‌سافت، استفان گاهان، برنده جایزه اسکار به خاطر فیلم Traffic، قرار است فیلم دیویژن را کارگردانی و نویسندگی کند. با تک‌شات و جزییات خبر همراه شوید.

 

فیلم سینمایی دیویژن که هنور مراحل ساختش آغاز نشده است، دارای بازیگران محبوبی چون جیک جیلنهال و جسیکا چستین است که هر دوی آن‌ها سابقه نامزد شدن برای دریافت جایزه اسکار را دارند. یوبی‌سافت امروز در اطلاعیه‌ای به طور رسمی نویسنده و کارگردان فیلم مذکور را مشخص کرد و گفت:

ما برای آوردن ذهنیت منحصر به فرد استفان در مورد بازی‌ها به دنیای سینما و هدیه دادن آن به مخاطبان در سراسر جهان، بسیار هیجان‌زده‌ایم.

 

یوبی‌سافت در ادامه اطلاعیه خود گفت:

ما نمی‌توانیم برای دیدن علاقه بالا و استعداد استفان صبر کنیم و دوست داریم هرچه زودتر آورده شدن دنیای عجیب دیویژن به زندگی را ببینیم.

 

گاگهان هم در اطلاعیه‌ای گفته است که به شدت مشتاق کار با Ubisoft Motion Pictures و Massive Entertainment (توسعه‌دهنده بازی دیویژن) است:

آن‌ها افرادی عالی و فوق‌العاده خلاق هستند و حاضر هستند ریسک کنند.

 

 

او در ادامه صحبت‌های خودش گفت:

بازی The Division [از دیدگاه من] یک موفقیت بزرگ است. یوبی‌سافت در بخش‌های وسیع بازی، چشم‌اندازی بصری خارق‌العاده‌ای خلق کرده است و توانسته ذهنیت خود از آخر‌الزمان منهتن را به خوبی نمایش دهد. دیویژن یک بازی همه‌جانبه، زیبا و عجیب است و در عین حال فضای آشنا و خودمانی‌ای دارد. دنیای بازی توسط امکانات و تجهیزات مختلف پر شده است [و این واقعا عالی است.] این موضوع که جیک جیلنهال و جسیکا چستین در همان ابتدا به پروژه ساخت فیلم پیوسته‌اند، واقعا عالی است. همه ما معتقد هستیم داستانی که یوبی‌سافت خلق کرده است، بسیار مناسب است [و به خوبی می‌شود روی آن مانور داد.]

 

تا کنون هیچ صحبتی در مورد داستان فیلم The Division انجام نشده است و هیچ گونه اطلاعاتی در مورد زمان اکران فیلم هم نداریم. جدیدترین فیلم اقتباسی یوبی‌سافت، فیلم Assassin's Creed بود که در دسامبر ۲۰۱۶ اکران شد و بازیگرانی چون مایکل فاسبندر در آن حضور داشتند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نویسنده و کارگردان فیلم The Division، قبلا برنده اسکار شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..