تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندرهایی از ال جی جی 6 توسط یک کمپانی سازنده قاب لو رفت

رندرهایی از ال جی جی 6 توسط یک کمپانی سازنده قاب لو رفت

ممکن است شما هم با برند Ghostek در حوزه لوازم جانبی اسمارت فون ها آشنایی چندانی نداشته باشید، اما این کمپانی در عرض چند هفته گذشته توانسته برای خود به شهرتی دست یابد. هفته گذشته این کمپانی رندرهایی از قابی که برای گلکسی اس 8 طراحی کرده بود را منتشر کرد که نمایی از این گوشی را به نمایش می گذاشت. در ادامه با تک شات همراه باشید.


حالا به نظر می رسد که این کمپانی با یک قاب و رندرهای جدید بازگشته است و این بار رندرها به قاب ال جی جی 6 تعلق دارند. در این تصویر قاب Ghostek که برای ال جی جی 6 طراحی شده نمایش داده شده است. اگر در نظر بگیریم که این رندرها صحت دارند، به نظر می رسد که طراحی جی 6 تفاوت چندانی با جی 5 نخواهد داشت.


در این محصول هم دوربین دوگانه به کار رفته که البته برجستگی دوربین در جی 6 حذف شده است. این برجستگی در جی 5 هم خیلی زیاد نبود، اما به نظر می رسد در جی 6 بطور کامل حذف شده است. سنسور اثرانگشت نیز در این پرچمدار جدید برجسته نیست که در مجموع به ظاهر باریک تر جی 6 می انجامد.


البته باز هم توصیه می کنیم این رندرها را به عنوان شایعه در نظر بگیرید، اما در طراحی این قاب به نظر می رسد که ال جی طراحی ماژولار را در جی 6 بطور کامل کنار گذاشته است. در هر حال، ال جی کنفرانس خبری خود را در تاریخ 26 فوریه در MWC 2017 برگزار می کند و انتظار می رود جی 6 در این مراسم رونمایی شود.

ال جی جی 6
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندرهایی از ال جی جی 6 توسط یک کمپانی سازنده قاب لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..