تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش رزولوشن نمایشگر، سوغاتی اندروید نوقا برای گوشی‌های گلکسی اس 7 سامسونگ!

کاهش رزولوشن نمایشگر، سوغاتی اندروید نوقا برای گوشی‌های گلکسی اس 7 سامسونگ!

یکی از مهمترین و در عین حال، جذاب‌ترین ویژگی های گلکسی اس 7 سامسونگ، نمایشگر فوق العاده این گوشیست که از کیفیت و وضوحی کم نظیر برخوردار است. سامسونگ در این گوشی از نمایشگرهای AMOLED استفاده کرده که با ترکیب با رزولوشن کوآد اچ دی و یا همان 2560 در 1440 پیکسل، قادر است با کیفیت‌ترین تصاویر را پیش روی چشمان کاربران به نمایش در آورد. با تک شات همراه باشید.

حال که عرضه بروزرسانی اندورید 7 نوقا برای این گوشی آغاز شده است، برخی از کاربران پس از بروزرسانی دستگاه های خود به این نسخه از اندروید، گزارش داده اند که رزولوشن نمایشگر این گوشی به صورت پیش فرض بر روی فول اچ دی و یا همان 1920 در 1080 پیکسل قرار می گیرد.

بنابراین، اگر شما نیز یکی از دارندگان گلکسی اس 7 هستید و پس از دریافت این آپدیت متوجه افت رزولوشن تصویر در گوشی خود شده اید، نگران کاهش قدرت دید خود نباشید چرا که مشکل از چشمانتان نیست بلکه به دلیل وجود یک باگ نرم افزاری در اندروید نوقاست.

اما خوشبختانه این مشکل به راحتی قابل حل است و نمی توان آن را به معنی واقعی کلمه یک باگ دانست. صرفنظر از نام این مشکل، کاربران می توانند در صورت مشاهده تغییر رزولوشن، با مراجعه به بخش تنظیمات و قسمت نمایشگر، رزولوشن اسمارت فون خود را به کوآد اچ دی تغییر دهند.

اما نباید این نکته را فراموش کنید که افزایش رزولوشن نمایشگر، افزایش مصرف باتری را نیز به دنبال خواهد داشت و از این جهت، برخی از کارشناسان ادعا کرده اند که سامسونگ تغییر رزولوشن نمایشگر به صورت پیش فرض بر روی فول اچ دی را به عنوان ترفندی برای کاهش مصرف انرژی باتری برای کاربران معرفی کرده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش رزولوشن نمایشگر، سوغاتی اندروید نوقا برای گوشی‌های گلکسی اس 7 سامسونگ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..