تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقوا رمز موفقیت امام خمینی(ره)

موفقیت امام خمینی (ره) به دلیل تقوای او بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛امام جمعه موقت گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: امام خمینی (ره) در مقابل دشمنی های رژیم شاهنشاهی به پیروزی رسید زیرا خداوند وعده کرده هر کسی که تقوا پیشه کند راه رهایی از مشکلات را برای او فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام قربانعلی برقرار افزود: وقتی حضرت امام (ره) از بغداد بیرون شد به کویت رفت، اما کویت هم او را راه ندادند ولی تقوا نگذاشت او شکست بخورد.

وی اضافه کرد: امام (ره) در همان فرودگاه گفت اگر بنا باشد بقیه عمرم را در فرودگاه ها سر بکنم دست از هدفم بر نمی دارم.

امام جمعه موقت گرگان گفت: مردم واقعا عاشق امام خمینی بودند، حتی روزی که امام در بیمارستان بستری شد همه خالصانه آمدند تا قلب خود را تقدیم امام کنند.

برقرار افزود: کم قدرتی نیست که امروز در مقابل آمریکا ایستاده ایم، کشوری که روزگاری ما را عقب مانده و مردم را وحشی می خواند.

وی گفت: اما امروز مقابل آمریکایی ایستاده ایم که دائم تهدید می کند که گزینه های روی میز داریم، اما عملی نمی کند چون قدرتش را ندارد و زمان جنگ هم دید مردم چگونه دفاع کردند.

وی با بیان این که دوشنبه چهارم بهمن سال 57 فرودگاه مهرآباد به دستور بختیار اشغال شد تا امام (ره) وارد کشور نشود، افزود: هفتم بهمن همان سال روحانیون در اعتراض به دلیل جلوگیری رژیم برای ورود امام تجمع کردند اما چطور شد که امام (ره) با وجود همه این دشمنی ها زنده ماند و دشمن نتوانست او را بکشند؟

برقرار گفت: بختیار تصور می کرد با بستن فرودگاه می شود جلوی وی را بگیرد در حالی که خداوند وعده داده جاهای حساس به سراغ انسان های با تقوا می آید.

امام جمعه موقت گرگان گفت: خداوند فرموده کسانی که تقوا داشته باشند راه رهایی از مشکلات را برای او فراهم می کند، در تنگاها دست او را می گیرد و او را از شر مشکلات نجات می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: انسان باید در سخن عدالت را رعایت کند، چون خداوند در قرآن کریم می فرماید هنگام سخن گفتن عدالت را رعایت کنید حتی اگر در رابطه با خویشاوندانتان باشد؛ چون ممکن است محبت به خویشاوندان مانع از برقراری عدالت شود.

برقرار خاطر نشان کرد: اگر خدایی نکرده فردی شهادت ناروا دهد و قضاوت ناعادلانه کند منشاء شر خواهد بود.

وی بیان داشت: انسان گاهی امکان دارد به دلیل وابستگی به حزب و جناحی از تعریف و تمجید تجاوز می کند و یا در برابر حزب مخالف تفریط داشته باشد در این باره حضرت علی(ع) می فرماید اگر می خواهید از کسی سخن بگویید در حد شایستگی او باشد و بیش از آن سخن گفتن تملق و چاپلوسی است.

انتهای/پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقوا رمز موفقیت امام خمینی(ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..