تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی حادثه دل‌خراش آتش‌سوزی در مرکز تهران و به دنبال آن، مصدوم شدن و شهادت جمعی از هموطنان به‌ویژه پرسنل شجاع و جان‌برکف سازمان آتش‌نشانی را تسلیت گفت و با نجات‌یافتگان این حادثه، بازماندگان شهدا و ملت صبور ایران ابراز همدردی کرد.
 
متن این پیام به این شرح است:
 
حادثه تلخ آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکوی تهران، سبب اندوه و ناراحتی شد.
 
بی‌شک در این میان غم عزیزان حادثه‌دیده و خانواده‌های نگران و چشم‌انتظار آتش‌نشانان فداکار و  محبوسان احتمالی در زیر آوار، داغ این حادثه دردناک را افزون می‌کند.
 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با اظهار تألم و تأسف از این ضایعه مؤلمه و عرض تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده و ابراز همدردی با تمام کسانی که در این حادثه به نحوی آسیب‌دیده‌اند، ضمن قدردانی و دعای خیر برای دست‌اندرکاران پیگیری این واقعه در شهرداری، آتش‌نشانی، نیروهای امدادرسان و اورژانس و نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی از آنان می‌خواهد همان‌طور که این حادثه را از محض وقوع دنبال و درصحنه کمک‌رسانی حاضر و از هیچ تلاش و کوششی، دریغ نورزیدند همچنان با توسل به ائمه معصومین (ع) و توکل به ذات اقدس باری‌تعالی به مأموریت خطیر خود ادامه داده و بدانند در نزد پروردگار مأجور بوده و مجاهدت‌هایشان در کمک به خلق نزد خالق هستی، محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..