تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح مرکز آموزش و توانبخشی ذهنی کودکان

مرکز آموزش و توانبخشی ذهنی کودکان زیر 14 سال چابهار با حضور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی و شماری از مسئولان محلی افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: مرکز آموزش و توانبخشی ذهنی کودکان زیر 14 سال با 350 میلیون ریال اعتبار راه اندازی شده است.
 
حسن تاوانه افزود: این مرکز ظرفیت پذیرش 50 کودک کم توان ذهنی را در چابهار دارد.
 
وی ادامه داد: پایگاه سلامت محلی در روستای عثمان آباد چابهار نیز با حضور مدیران سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.
 
وی افزود: این پایگاه با هدف شناسایی و ظرفیت سازی محله ای با کمک خود مردم در زمینه های مختلف آگاهسازی از آسیب ها و نیازسنجی اقدامات پیشگیرانه و مهارت های زندگی و برنامه ریزی های مختلف در محله از نظر اجتماعی و فرهنگی، توانمندسازی ورزشی، تحصیلی و اشتغال افتتاح شده است.
 
وی گفت: پایگاه سلامت عثمان آباد با 200 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات پیشگیری بهزیستی بهره برداری شد.
 
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی در جمع مسئولان شهرستان چابهار قول مساعد برای پیگیری مشکلات حوزه بهزیستی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را داد و افزود: به زودی بخشی از مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی مرتفع خواهد شد.
 
حسین نحوی نژاد گفت: چابهار با وجود نام و آوازه بلند متاسفانه یکی از محروم ترین مناطق کشور است که صدها نفر از محرومان و معلولان در این منطقه پشت نوبت برای بهره مندی از امکانات هستند.

وی با بیان اینکه تمام مشکلات مطرح شده در سفر به چابهار پیگیری می شود خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد برای حل مشکلات حوزه بهزیستی این شهرستان گام های مثبتی برداریم. 

رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار در سفر معاون توانبخشی سازمان بهزیستی، تحت پوشش قرار گرفتن نیازمندان و ارائه خدمات مطلوب به معلولان این منطقه را خواستار شد.

معین الدین سعیدی افزود: چند هزار معتاد و افراد آسیب دیده از مواد مخدر شهرستان چابهار هیچ گونه امکاناتی برای استراحت و هزینه ای برای تغذیه خود ندارند.

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح مرکز آموزش و توانبخشی ذهنی کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..