تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد دانشور مرد طلایی دوچرخه سواری در سال ۲۰۱۷ شد

رنکینگ آسیایی رشته پیست در سال ۲۰۱۷ اعلام شد که بر این اساس محمد دانشور از کشورمان مرد طلایی دوچرخه سواری شناخته شد.

محمد دانشور مرد طلایی دوچرخه سواری در سال ۲۰۱۷ شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رنکینگ اتحادیه جهانی در سال ۲۰۱۶_۲۰۱۷ دوچرخه سواری در رشته پیست اعلام شد که محمد دانشور مرد طلایی بازی های آسیایی در رنکینگ اتحادیه جهانی دوچرخه سواری معرفی شد و رتبه ششم این جدول را از آن خود کرد.

همچنین در این جدول که از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اعلام شده است کویینتین لافارگویی از فرانسه با ۲۷ سال سن بر صدر جدول  و توماس ببیک از کژه ریپابلیک با ۳۰ سال سن بر سکوی دوم جدول و سانتیاگو رامیرز مورالز از کلمبیا با ۲۳ سال سن بر سکوی سوم فرار گرفتند.

گفتنی است؛ از کشور ایران محمد دانشور خورمیز با ۲۴ سال سن بر سکوی ششم ایستاد و مرد طلایی دوچرخه سواری کشور نام گرفت.

همچنین با توجه به اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اسامی دیگر رکابزنان کشورمان نیز در مواد پیست اعلام شد:

محمد دانشورخرم: رتبه ۶ جهان و رتبه ۱ آسیا در رشته یک کیلومتر

علی علی عسگری: رتبه ۸۱ رشته کایرین

حسنعلی ورپشتی: رتبه ۱۰۰ رشته ۲۰۰ متر

محمد رجبلو: رتبه ۵۱ اومنیوم

اسماعیل چایچی: رتبه ۶۷ رشته پوینت ریس

بهنام خسروشاهی: رتبه ۷۵ رشته اسکرچ

در مجموع تیم ملی دوچرخه سواری  ایران در رشته تیم اسپرینت  رتبه ۱۷ را از آن خود کرد و تیم ملی ایران در رشته چهارکیلومتر تیمی رتبه ۳۵  را به دست آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد دانشور مرد طلایی دوچرخه سواری در سال ۲۰۱۷ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..