تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهباز زاده پرسپولیسی می شود؟

به گزارش افکارنیوز،

اخبار تایید نشده‌ای حکایت از این دارد که سجاد شهباززاده مهاجم سابق تیم استقلال که از او بعنوان یکی از اصلی ترین گزنه‌های بازگشت به این تیم یاد می‌شود، مورد توجه برانکو و تیم پرسپولیس قرار گرفته و حتی مذاکراتی هم بین طرفین صورت گرفته است.

تکذیب نشدن این موضوع توسط خود شهباززاده باعث داغ تر شدن این شایعه گردیده است. در این خصوص مسئولان باشگاه استقلال که در حال پیشبرد مذاکرات با مهاجم سابق شان هستند، از هرگونه مذاکره بین شهباززاده و باشگاه پرسپولیس ابراز بی اطلاعی می کنند اما پر واضح است که شنیدن این اخبار آنها را نیز نگران کرده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهباز زاده پرسپولیسی می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..