تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با استفاده از سرکه بالزامیک به سرعت لاغر شوید

خواص انواع سرکه ها برای هیچ کدام یک از افراد پوشیده نیست.یکی از انواع سرکه ها،سرکه های بالزامیک هستند که در صورتی که از نوع صنعتی آن ها استفاده شود فرآیند ساخت طبیعی را دارا نمی باشند.اما سرکه های بالزامیک که به طور سنتی ساخته شود،دارای خواص درمانی بسیاری هستند.

حیدر عظمایی پژوهشگر طب سنتی اظهار داشت: هر 100 گرم سرکه بالزامیک 17 گرم کربوهیدرات، 27 میلی گرم کلسیم، 7.0 آهن، 12 میلی گرم فسفر، 23 میلی گرم سدیم دارد و حداکثر مقدار مصرف آن در روز 3 قاشق غذاخوری به همراه روغن زیتون همراه با سالاد است.

حیدر عظمایی پژوهشگر طب سنتی بیان کرد: استفاده از سرکه بالزامیک در افراد مبتلا به دیابت سبب جذب بهتر انسولین شده و از پیشروی قند در این افراد پیشگیری می کند.

عظمایی تصریح کرد: سرکه بالزامیک دارای خواص ضدعفونی کنندگی و ضد میکروبی است و به عنوان سم زدای قوی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری های مختلفی است.

وی اضافه کرد: مصرف سرکه بالزامیک سبب ترشح اسید معده و هضم غذا شده و به عمل جذب بهتر پروتئین کمک می کند. همچنین این سرکه ضد پیری سلولی بوده و در بیماران قلبی و عروقی بسیار مفید است.

این پژوهشگر طب سنتی اظهار داشت: استفاده از سرکه بالزامیک به کاهش چربی های مضر مانند تری گلیسیرید و کلسترول و رفع چربی کبد کمک می کند.

همچنین مصرف آن سبب کاهش اشتها شده و ب ای چربی سوزی مفید است.

عظمایی یادآور شد: استفاده از سرکه بالزامیک در افرادی که کاهش اسید معده دارند بسیار مفید است و سبب جذب بهتر غذا، کلسیم و آهن می شود. همچنین در افراد دارای اسید معده بالا و مبتلا به زخم و ریفلاکس معده توصیه نمی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با استفاده از سرکه بالزامیک به سرعت لاغر شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..