تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه تظاهرات گسترده در نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری العالم، این تظاهرات و تجمع‌ها دیروز (پنجشنبه) برای اعتراض به عدم پایبندی دولت به دستور دستگاه قضایی مبنی بر آزادی شیخ زکزاکی و زینه الدین همسرش برگزار شد.

دادگاه نیجریه قبلا دستور داده بود که شیخ زکزاکی و همسرش بعد از گذشت 45 روز آزاد شود.

تجمع کنندگان در شهر کانوا و همه استان‌ها از مسئولان خواستند که به دستور دستگاه قضایی نیجریه تن داده و بدون قید و شرط و فوری شیخ زکزاکی را آزاد کنند.

کمیته پیگیری آزادی شیخ زکزاکی در شهر ابوجا پایتخت نیجریه نیز کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کرد و در آن تصمیم دولت برای آزاد نکردن رهبر جنبش اسلامی این کشور را محکوم کرد و

از سازمان‌های بین المللی و نهادهای حقوق بشری خواست تا در این پرونده ورود کنند.

پیشتر دو سازمان دیده بان حقوق بشر و عفو بین الملل از مسئولان نیجریه خواستند که به حکم دستگاه قضایی احترام گذاشته و شیخ زکزاکی را آزاد کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه تظاهرات گسترده در نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..