تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد مالی شهرداری رشت کاملا شفاف است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت, سیدمحمدعلی ثابت قدم در نشست خبری که با جمعی از اصحاب رسانه در رشت برگزار شد اظهار داشت: شهرداری وابسته به فرد خاصی نیست و توسعه پایدار موقعی رخ می‌دهد که کار اجرایی وابسته به فرد خاصی نباشد.

وی شهرداری رشت را بزرگترین سازمان پرداخت کننده حقوق در گیلان عنوان کرد و گفت: 372 وظیفه در شرح وظایف شهرداری‌ها تعریف شده است و شهرداری‌ها عرض و طول مشخصی دارند.

شهردار رشت وظیفه مدیریت واحد شهری را جلوگیری از موازی کاری دانست و مطرح کرد: با تصویب لایحه مدیریت شهری می‌توان جلوی بسیاری از موازی کاری‌ها را گرفت.

ثابت قدم با بیان اینکه مسیر توسعه تعریف شده است تصریح کرد: مسیر توسعه به‌صورت علمی تعریف شده است و به واقع بینی نیاز دارد و هر کسی که مانع مسیر توسعه باشد صرف‌نظر از هر جایگاهی که دارد باید کنار رود.

وی توسعه را روح حاکم بر راس جامعه عنوان کرد و گفت: شاید برای رسیدن به مسیر توسعه به 10 هزار تغییر و جابه‌جایی در مدیریت شهری نیاز داشته باشیم و 3 هزار تغییر کم باشد.

شهردار رشت با بیان اینکه گزارشات عملکرد شهرداری را در سه بخش ارائه کردیم بیان کرد: حوزه مالی شهرداری از کل تا جزء شفاف است و هرکسی از شهروندان بخواهد اسناد مالی شهرداری را مشاهده کند در اتاق مالی شهرداری به روی همه باز است.

ثابت قدم با اشاره به اینکه شهردار می‌تواند 100 تا چک برگشتی نیز داشته باشد اظهار کرد: این یک موضوع اقتصادی است و کسانی که اقتصاد نمی‌دانند علم اقتصاد را مطالعه کنند.

وی با بیان اینکه ساخت پارکینگ‌های طبقاتی باید سرعت بیشتری بگیرد خاطرنشان کرد: بعضی شهروندان با وجود ساخت پارکینگ طبقاتی حاضرند در مکان‌های پارک ممنوع پارک کنند اما پول پارکینگ پرداخت نکنند.

شهردار رشت با بیان اینکه قبول دارم باید ساماندهی دستفروشان انجام شود عنوان کرد: وظیفه ساماندهی دستفروشان بر عهده شهرداری نیست ولی با ایجاد بازارچه‌ها 3 هزار شغل ایجاد کردیم.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه لابی‌ها در انتصابات شهرداری نقشی ندارند بیان کرد: همه تصمیم‌گیری‌ها توسط خودم انجام می‌شود وهیچ کسی در این زمینه نقشی ندارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد مالی شهرداری رشت کاملا شفاف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..