تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم ایرانی خاک آشنا با لینک مستقیم

Download New Film Khake Ashna

دانلود فیلم ایرانی خاک آشنا

دانلود فیلم خاک آشنا با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم ایرانی خاک آشنا با لینک مستقیم

دانلود فیلم خاک آشنا

دانلود رایگان فیلم خاک آشنا با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید خاک آشنا با کیفیت 1080P ,720P ,480P

دانلود فیلم ایرانی

مشخصات فیلم :
توقیف و سانسور فیلم خاک آشنا :
فیلم پیش از مجوز اکران در جشن خانه سینما نمایش و برنده جوایز متعددی شد. به گفته بهمن فرمان‌ آرا چهار سکانس فیلم به طور کامل و نود درصد از یک سکانس دیگر آن مورد حذف قرار گرفته اند. (خاک‌ آشنا همچون عکسی شده که چشم‌ های آن را درآورده‌ اند.) سرانجام پس از دو سال توقیف در سال 88 اکران شد ولی هیچ گاه به شبکه نمایش خانگی راه نیافت.
جوایز و افتخارات خاک آشنا :
بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی متن، بهترین سداگذاری و میکس و بهترین تدوین تندیس / جشن سینمای ایران.
زمان پخش در شبکه نمایش خانگی:
29 دی 95.

لیست بازیگران فیلم ایرانی خاک آشنا :
رضا کیانیان , بابک حمیدیان , رعنا آزادی ور , مریم بوبانی , بیتا فرهی , رویا نونهالی , نیکو خردمند , هدایت هاشمی , فرید ولی زاده.

خلاصه داستان فیلم خاک آشنا :

نامدار (رضا کیانیان) نقاش و هنرمندی است که در گریز از هیاهوی مرکز به روستایی در کردستان پناه برده و سال‌ ها است به خلق آثار خود مشغول است. ورود خواهرزاده جوان او به محیط روستا در کنار وقایعی که در محیط روستا رخ می‌ دهد، باعث تغییری شگرف در زندگی نامدار می‌ شود و او را وا می‌ دارد که در شیوه زندگی خود بازنگری کند.

دانلود فیلم ایرانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم ایرانی خاک آشنا با لینک مستقیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..