تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برد ارزشمند بارسلونا مقابل سوسیه‌داد/اخطارهای عجیب به مسی و نیمار

به گزارش آسمونی، تیم های فوتبال رئال سوسیه داد و بارسلونا پنجشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم بارسلونا یک بر صفر پیروز شد.

2344084 برد ارزشمند بارسلونا مقابل سوسیه‌داد/اخطارهای عجیب به مسی و نیمار

نیمه نخست این بازی با حساب یک بر صفر به سود آبی اناریها رقم خورد. نیمار که از مدافع میزبان پنالتی گرفته بود در دقیقه ۲۱ برای بارسلونا گلزنی کرد. اخطار عجیب داور به لیونل مسی در این نیمه از اتفاقات جالب بود.

در نیمه دوم تیم سوسیه داد تلاش زیادی برای جبران گل خورده به خرج داد اما به هدف خود نرسید. در مقابل نیز بارسلونا چندین بار تا آستانه گلزنی پیش رفت. در این نیمه داور بازی در دو صحنه متوالی مشکوک به پنالتی روی سوارز و نیمار تصمیم به ادامه بازی و اخطار به ستاره برزیلی گرفت که بحث برانگیز بود.

بارسلونا با این برد نه تنها گام محکمی برای صعود به نیمه نهایی برداشت که به ناکامی های متوالی خود در ورزشگاه آنوئتا نیز پایان داد و بعد از مدت ها طعم برد را در ورزشگاه خانگی سوسیه داد چشید.

در دیگر بازی برگزار شده تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون با حساب ۳ بر صفر از سد ایبار گذشت. گریزمان (۲۸)، کوره آ (۶۰) و گامیرو (۶۸) برای تیم سیمئونه گلزنی کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برد ارزشمند بارسلونا مقابل سوسیه‌داد/اخطارهای عجیب به مسی و نیمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..