تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجدهمین شماره ماهنامه صبح میمه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر ،ماهنامه اقتصادی، فرهنگی صبح میمه به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محسن فخریان، به عنوان سومین نشریه دارای مجوز از وزارت ارشاد در شهرستان شاهین شهرومیمه منتشر میشود و به مسائل اجتماعی و فرهنگی این شهرستان میپردازد.
در این شماره از ماهنامه صبح میمه، به هفته نکوداشت شاهین شهر که از دوم تا ششم بهمن برگزار میشود پرداخته شده و در یادداشتی جداگانه خسرو مقصودی عضو شورای اسلامی شهر میمه ، عدم توجه مسئولان به مشکلات میمه را مرهم نگذاشتن بر زخم کهنه میمه دانسته و در گزارشی از پژوهشسرای شهید متقی میمه که نخستین مرکز تحقیقی این شهر است چگونگی شکل گیری آن از زبان مدیر پژوهشسرا نقل شده است.
این ماهنامه در تیراژ ۵۰۰۰ نسخه در شهرستان شاهین شهرو میمه توزیع میشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجدهمین شماره ماهنامه صبح میمه منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..