تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطوط تلفن قطع شده در منطقه پلاسکو وصل شد

خطوط تلفن قطع شده در منطقه پلاسکو وصل شد

دیروز در تک شات خواندید که در پی حادثه ساختمان پلاسکو، 3500 خط تلفن قطع شده بود. امروز مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع مشکل خبر داده است.

محمدرضا فرنقی زاد اظهار داشت :
براساس دستور وزیر ارتباطات برای تقویت و تامین ارتباطات این منطقه، از روز گذشته عملیات سرویس دهی آغاز شد و با وجودی که در ساعات اولیه حادثه آتش سوزی، اختلالاتی اندک در برقراری ارتباط با موبایل وجود داشت اما با تقویت سیستم های مربوطه، شرایط از بعدازظهر روز گذشته به حالت عادی درآمده است.


وی همچنین اشاره کرد که اپراتورهای موبایل در این منطقه، نسبت به نصب آنتن های سیار موبایل اقدام کرده اند و با تقویت ارتباطات در این منطقه، هم اکنون مشکلی از بابت برقراری صوت و دیتا با موبایل دیده نمی شود و برقراری ارتباطات در حالت عادی است.


وی اضافه کرد:

تنها تعداد معدودی خط تلفن ثابت به دلیل قطع برق منطقه پلاسکو با اختلال و قطعی مواجه شده اند که براساسس بررسی های به عمل آمده، امروز و همزمان با اتصال برق و رفع خرابی تاسیسات برق، نسبت به برقراری ارتباط این خطوط تلفن ثابت اقدام شده است.

محمدرضا بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات ایران نیز از وصل و اتصال مجدد تمامی خطوط قطع شده در منطقه اطراف ساختمان پلاسکو خبر داد و گفت:

صبح امروز و همزمان با اتصال برق منطقه، مجوز ورود برای رفع خرابی خطوط تلفن را دریافت کردیم و با تلاش همکاران، هم اکنون ارتباط تمامی خطوطی که از روز گذشته قطع شده بودند، برقرار شده است. هم اکنون به جز خطوطی که مربوط به ساختمان پلاسکو بوده و حدود ۱۳۰۰ خط برآورد می شود، ارتباط سایر خطوط اطراف این منطقه برقرار شده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطوط تلفن قطع شده در منطقه پلاسکو وصل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..