تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 50درصدی عوارض دریافتی در گمرک پلدشت-نخجوان

ساعت: 11:52 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1010900

مدیر گمرک پلدشت گفت: طبق رایزنی هایی که با طرف نخجوان انجام دادیم قبول کردند که عوارض دریافتی را به نصف کاهش دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ،اکبر احمد پور در گفت و گو با خبرنگار آراز سسی اظهار کرد: تمام رویه های شش گانه به صورت کامل در گمرک پلدشت صورت می گیرد ولی به خاطر نبود انبار های عمومی نمی توانیم واردات را انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: روز های گذشته جلسه ای در این باره تشکیل یافت و قرار شد اگر انبار های عمومی توسط مسئولان مربوطه ایجاد نشود منطقه آزاد اقدام به ساخت انبار های عمومی کند.

مدیر گمرک پلدشت افزود: ترانزیت در این گمرک به صورت کامل فعال و به تمام گمرکات ابلاغ شده است ولی برای رونق باید مسئولان، شرکت ها و سرمایه گذار ها وارد شوند.


وی ادامه داد: می توان با اختصاص چند کالا به صورت انحصاری به گمرک پلدشت باعث رونق آن شد.

احمدپور در خصوص کاهش خروج تریلی ها از مرز پلدشت گفت: گرفتن عوارض در مرز پلدشت_نخجوان و محاسبه قیمت سوخت به نرخ بازرگان منجر به کاهش تردد شده است.


وی تصریح کرد: طبق رایزنی هایی که با طرف مقابل انجام دادیم قبول کردند که عوارض دریافتی را به نصف کاهش دهند.

به گفته وی جلسه ای در روز های آتی با حضور مسئولان مربوطه برگزار می شود تا مشکلات مربوطه حل شود.


مدیر گمرک پلدشت افزود: اگر برگه سوخت در پلدشت و با نرخ این پایانه محاسبه و صادر شود منجر به تشویق و افزایش تردد تریلی ها می شود.

انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 50درصدی عوارض دریافتی در گمرک پلدشت-نخجوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..