تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه 20 ساله برای سردشت تدوین می شو د

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011377

شهردار سردشت گفت: در راستای جلوگیری از عملکردهای سلیقه ای اقدام به تدوین برنامه 20 ساله می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، شهردار شهر سردشت  در نخستین جلسه با اصحاب رسانه، آنها را قلب تپنده شهر معرفی کرد و گفت: در شهر سردشت مشکلاتی وجود دارد اما در کنار آن فرصت ها و ظرفیت هایی نیز برای توسعه نهفته است که با هماهنگی اصحاب رسانه در انعکاس آنها باید تلاش کرد.

عبدالله خضری پور اولویت کاری خود را اتمام پروژه های نیمه تمام شهری و سپس تدوین برنامه 20 ساله عنوان کرد و افزود: شهر برای توسعه و جلوگیری از اقدامات سلیقه ای به تدوین برنامه ای بلند مدت نیاز دارد و در آینده نزدیک برای تحقق آن هم از صاحب نظران، متخصصین و معتمدین شهر دعوت به همکاری می شود.

وی به مسئولیت رسانه ها اشاره کرد و آنها را ارتباط دهنده شهروندان با شهرداری دانست و در این رابطه گفت: ما توقع فرهنگ سازی از رسانه ها را داریم و در راستای همکاری دو سویه رسانه ها با شهرداری، پذیرای پیشنهادات و انتقادات سازنده هستیم.

 به گفته وی، رسانه ها با فرهنگ سازی و تشویق شهروندان به پرداخت عوارض و غیره می توانند گام بزرگی را در راستای اجرای خدمات شهری بردارند.

خضری پور اظهار کرد: در شرایط حاضر این شهر به دلیل وضعیت توپوگرافی و نبود دسترسی همگانی به امکانات شهری و همچنین مسائل مربوط به حاشیه نشینی، این شهر را با مشکلاتی مواجه کرده است که البته هدف شهرداری در مرحله اول مشارکت شهروندان و سپس نظم دهی به این وضعیت است.

رییس شورای اسلامی شهر سردشت نیز در این جلسه با تاکید بر تاثیرگذاری رسانه ها بر افکار عمومی جامعه گفت: رسانه و اطلاع رسانی از ضروریات جامعه به جهت پاسخگویی مسئولین در قبال فعالیت و عملکردهایشان بوده و همچنین آگاهی دهنده شهروندان نسبت به وظایفشان در قبال شهرنشینی است.

وریا حسن پور افزود: برای اولین بار شورای شهر و شهرداری سردشت با تشکیل چنین جلسه ای سعی در همسو کردن افکار عمومی در راستای توسعه همه جانبه شهری دارد.

به گفته وی، زمینه رشد کیفی و کمی شهر سردشت در تعامل بین شهروندان و مسئولین خلاصه می شود و ما اطلاع رسانی بدون بغض و غرض ورزی را از رسانه های مجازی خواستاریم و توانایی پاسخگویی به رسانه ها را در هر لحظه داریم.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضران و اصحاب رسانه مطالبی در خصوص نبود مشارکت شهروندان در توسعه شهری، برگزاری جلسات ماهانه رسانه ها با شهرداری، فرهنگ سازی و تاثیر بر نسل جدید، آموزش های همگانی، و ایجاد نهادی برای فرهنگ سازی در این مرکز را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه 20 ساله برای سردشت تدوین می شو د»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..