تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش بزرگ اتومبیل‌های کلاسیک، آفرود و اسپرت در سمنان برگزار شد

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی سمنان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این همایش به مناسبت دهه فجر با حضور 150 خودرو کلاسیک، آفرود و اسپرت از خیابان آستانه امامزاده یحیی (ع) آغاز شد و تا بوستان سیمرغ ادامه یافت.
علی جاوید پور بیان داشت: اتومبیلرانانی از سمنان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر و شهمیرزاد در این همایش شرکت کردند.
دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی سمنان افزود: در نخستین همایش خودروهای کلاسیک که سال گذشته برگزار شد، 75 خودرو حضور داشتند.
این همایش با استقبال بی نظیر و گسترده جوانان علاقه مند به رشته ورزشی اتومبیلرانی، تجهیزات و اتومبیل های قدیمی و کلاسیک و همچنین خانواده ها همراه بود.
در پایان این همایش، جایزه بخش قدیمی ترین اتومبیل در رده کلاسیک به ابوالفضل غایبی با خودرو ژیان ، در بخش زیباترین اتومبیل اسپرت به احسان کرمی با خودروی پرشیا، و در بخش مجهزترین ماشین آفرود به حسین حیدری اهدا شد.
استان سمنان بیش از 33 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7344/6103
خبرنگار:امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش بزرگ اتومبیل‌های کلاسیک، آفرود و اسپرت در سمنان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..