تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا تبلت ۱۸.۴ اینچی مجهز به اسنپدراگون 835 می‌سازد

نتایج بنچمارکی از تبلت جدید نوکیا منتشر شده که طبق آن، محصول نوکیا قرار است از نمایشگر ۱۸.۴ اینچی و سخت‌افزار قدرتمندی بهره ببرد.

به نظر می‌رسد که نوکیا قصد دارد تبلتی با ابعاد ۱۸.۴ اینچ بسازد که از سخت‌‌افزار بسیار قدرتمندی نیز استفاده خواهد کرد. نتایج بنچمارکی در GFXBench ثبت شده که طبق آن نوکیا در حال ساخت تبلتی است که از نظر عملکرد می‌تواند به‌راحتی از پس آیپد پرو اپل بربیاید.

همانطور که ذکر شد این تبلت از نمایشگر ۱۸.۴ اینچی بهره می‌برد که دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این ابعاد، تبلت نوکیا را به یکی از بزرگ‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل خواهد کرد. در بنچمارک به این موضوع اشاره شده است که محصول جدید نوکیا مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است و از تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد.

روی تراشه اسنپدراگون 835، پردازنده ۸ هسته‌ای وجود دارد که فرکانس آنها در بنچمارک، ۲.۲ گیگاهرتز ذکر شده و در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی آدرنو 540 قرار گرفته که وظایف محاسبات گرافیکی و رندرینگ را برعهده خواهد داشت.

از دیگر مشخصات تبلت جدید نوکیا می‌توان به ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد که البته هر دو دوربین قادر به ضبط تصاویر با فرمت 4K هستند.

برای ارتباطات ساده‌تر در این تبلت از 4G LTE و چیپ NFC استفاده شده و از جی‌پی‌اس نیز پشتیبانی می‌شود. با در نظر گرفتن شایعات، انتظار می‌رود که در کنار این محصول شاهد یک کیبورد مستقل نیز باشیم.

بنچمارک تبلت نوکیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا تبلت ۱۸.۴ اینچی مجهز به اسنپدراگون 835 می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..