تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف کلاه یک آتش‌نشان در زیر آوار/ مشخص شدن محل قرارگیری جسد دو آتش‌نشان/ هنوز جنازه‌ای یافت نشده

کشف کلاه یک آتش‌نشان در زیر آوار/ مشخص شدن محل قرارگیری جسد دو آتش‌نشان/ هنوز جنازه‌ای یافت نشده

جامعه > حوادث - میزان نوشت: معاون امداد و نجات استان تهران از کشف یک کلاه در زیر آوارخبر داد و گفت که هنوز جنازه ای یافت نشده است.

معاون امداد و نجات استان تهران از کشف یک کلاه در زیر آوارخبر داد. در حال حاضر آتش نشانان به طبقات منفی یک و دو پلاسکو دسترسی پیدا کرده اند و به نظر می‌رسد تا ساعاتی دیگر می‌توانند پیشرفت بیشتری داشته باشند. 

همچنین، خبرگزاری ایسنا گزارش داد، محل قرارگیری جسد دو آتش‌نشان در قسمت انتهایی ساختمان پلاسکو مشخص شده اما تا کنون این افراد خارج نشده‌اند.

4242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف کلاه یک آتش‌نشان در زیر آوار/ مشخص شدن محل قرارگیری جسد دو آتش‌نشان/ هنوز جنازه‌ای یافت نشده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..