تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت ساختمان فروریخته پلاسکو/ افزایش دود سفید با برداشتن رأس سازه/آماده باش تیم پزشکی قانونی

آخرین وضعیت ساختمان فروریخته پلاسکو/ افزایش دود سفید با برداشتن رأس سازه/آماده باش تیم پزشکی قانونی

دکتر مهرداد علی بخشی درباره تمهیدات پزشکی قانونی برای حادثه پلاسکو اظهار کرد: از روز گذشته به دنبال وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو تیمی از عوامل تشخیص هویت و متخصصین پزشکی قانونی استان تهران به حالت آماده باش در آمده و بنا شد که در صورت ارجاع اجساد جان باختگان احتمالی این حادثه در سریعترین زمان ممکن نسبت به صدور جواز دفن، یا در صورت نیاز نسبت به شناسایی این افراد اقدام کند.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون عوامل پزشکی قانونی استان تهران در مرکز آزمایشگاهی کهریزک در آماده باش هستند، گفت: با توجه به اینکه تاکنون اجساد جان باختگان از زیر آوار خارج نشده، موردی از ارجاع جسد به پزشکی قانونی نداشتیم. البته ما امیدواریم که تمامی افراد محبوس زنده از زیر آوار خارج شوند، اما همانطور که برخی از مسئولان شهرداری اعلام کردند، احتمالا شماری از این افراد به شهادت رسیده اند.افزایش دود سفید با برداشتن رأس سازه

با برداشتن رأس سازه پلاسکو دود سفید در محل حادثه افزایش یافت.

گزارش خبرنگار در دومین روز حادثه پلاسکو حاکی از آن است که با برداشتن سازه‌های این ساختمان فروریخته دودهای سفیدی مشاهده می‌شود که نشان از وجود شعله‌های آتش در زیر آوار ساختمان است که با برداشتن هر لایه از آوار این دودها بیشتر می‌شود.

بنابراین گزارش، آتش نشانان برای برش بهتر تیغه به روی آوار رفته‌اند.

ضمن اینکه احمدی بافنده مدیرعامل مترو با حضور در محل حادثه عملیات آوار برداری از خیابان جمهوری را مدیریت می‌کند. همچنین در حال حاضر مجددا رحمانی فضلی وزیر کشور و هاشمی استاندار تهران در محل حادثه حضور یافتند.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت ساختمان فروریخته پلاسکو/ افزایش دود سفید با برداشتن رأس سازه/آماده باش تیم پزشکی قانونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..