تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در حفظ و پایداری کارگاه ها نقش بسزایی دارد

عضو هیات مدیره و قائم مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب، در حفظ و پایداری واحدهای اقتصادی و کارگاه ها نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش شمانيوز آرمان خالقی اظهار داشت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب به عنوان یک فرصت تلقی می شود برای اینکه کارگاه های تولیدی رابطه مالی خود را با تامین اجتماعی بازبینی و تعیین تکلیف کنند.
وی افزود: عدم بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب موجب تعویق بدهی ها و انباشته شدن جرائم می شود و ارائه خدمات مطلوب از سوی سازمان تامین اجتماعی به جامعه را با مشکل مواجه    می کند.
خالقی با بیان اینکه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به نحوی بوده که بسیاری از کارفرمایان دغدغه اصلی خود را پرداخت حقوق کارگران می دانستند، گفت: در این شرایط سخت و دشوار اقتصادی، پرداخت حق بیمه به تامین اجتماعی توسط کارفرما همواره در اولویت بعدی بوده است.
وی ادامه داد: بحث بخشودگی جرائم بیمه ای برای عبور از بحران اقتصادی کارگاه ها بسیار کمک کننده است و پیشنهاد می شود تا زمانی که واحدهای اقتصادی در حالت بحران و فشار مالی هستند، این طرح تداوم داشته باشد.
قائم مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، افزود: جامعه کارفرمایی از سازمان تامین اجتماعی انتظار دارد اینگونه شرایط را برای کارفرمایان تحت فشار مالی، تداوم دهد از اینرو که این دسته از کارفرمایان به لحاظ کاهش فروش محصولات کارگاه و عدم دریافت تسهیلات بسیار در مضیقه هستند.

منبع:اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در حفظ و پایداری کارگاه ها نقش بسزایی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..