تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهال بانک گردشگری به رشد و بالندگی رسیده است

به گزارش افکارنیوز،

رییس گروه مالی گردشگری در همایش سراسری مدیران ستاد و شعب در آغاز هفتمین سال فعالیت بانک گردشگری که در روز ۳۰ دی ماه در محل هتل های فرودگاهی برگزار شد با اشاره به این موضوع افزود: رسیدن به جایگاه فعلی کاری قائم به شخص نیست و از تلاش جمعی تمام کسانی که از دیروز تا امروز در این بانک فعالیت داشته اند ناشی می شود. وی افزود: تعهد به سازمان و سیستم با در نظر داشتن رضایت الهی و فارغ از منیت ها می تواند عامل اثرگذاری هر چه بیشتر این بنگاه اقتصادی در فضای کشور باشد.

نایب رییس اتاق بازرگانی تهران، با اشاره به جدی بودن معضل بیکاری در کشور گفت: امروز تلاش برای ایجاد و تثبیت شغل جوانان، ارزشی بیش از صدها ساعت عبادت دارد و این مهم وابسته به احساس مسئولیت تک تک مدیران ستاد و شعب در ایفای مناسب وظایف شان است‌.

وی با اشاره به مباحث مفیدی که در این همایش مورد بحث قرار گرفتند، بر رعایت عدالت سازمانی، انگیزه دهی هدفمند به نیروی انسانی و توجه به آموزش در تمام سطوح اعم از مدیران و همکاران تاکید کرد و ادامه داد: در حوزه توسعه محصول نیز باید با داشتن برنامه مدون دست به طراحی و توسعه محصولات زد و با به کارگیری ابزارهای بانکداری و تجارت الکترونیک زمینه تسریع در ارائه خدمات را مهیا کرد.

رییس گروه مالی گردشگری در پایان تاکید کرد که بانک گردشگری در ورود به هفتمین سال فعالیت خود، توانسته تا حد زیادی با تکمیل سبد خدمات بانکی قابل ارائه به مشتریان در مسیر رشد گام بردارد و توجه به جمع بندی های انجام شده در این همایش و هم اندیشی می تواند اقدام تعیین کننده ای در این رستا باشد.

گفتنی است پیش از این سخنان، خسرو خواجه حسنی مدیرعامل بانک گردشگری و معاونین بانک، در گزارش های کوتاهی مهمترین محورهای همایش دو روزه مدیران ستاد و شعب بانک گردشگری را تبیین کردند. همچنین در پایان مراسم، از نفرات برگزیده در ستاد و شعب تقدیر و کیک سالگرد تاسیس بانک بریده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهال بانک گردشگری به رشد و بالندگی رسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..