تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت یکصدمیلیون تومانی کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت

ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مدیر کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از یکصد میلیون تومان کمک معیشت به صورت ماهانه به خانواده‌های مددجوی کمیته امداد پرداخت می‌شود.

پرداخت یکصدمیلیون تومانی کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایتمحسن ولیئی مدیر کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع حدود یک هزار و 318 خانوار، بیش از یک هزار و 268 خانوار تحت حمایت دایم و بیش از50 خانوار از خدمات تک و چند خدمتی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که ماهانه بیش از یکصد میلیون تومان برای کمک معیشت آنان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد ریال کمک معیشت برای خانواده‌های تحت حمایت واریز شده است، افزود: بیش از یک هزار خانوار با جمعیتی بیش از 2 هزار و 250 نفر از خدمات این نهاد برخوردار شده‌اند که از این تعداد 936 خانواده شهری و 332 خانواده روستایی هستند.

ولیئی ادامه داد: حدود 300 یتیم سادات تحت پوشش، علاوه بر دریافت خدمات حمایتی این نهاد در قالب طرح اکرام، از حمایت‌های حامیان نیز برخوردار شده که به طور متوسط از 106 هزار حامی عضو طرح اکرام، یک هزار و 200 حامی از ایتام سادات حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان بیان کرد: تقویت و گسترش مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران و سایر سازمان‌ها به منظور رفع مشکلات نیازمندان و اجرای بسترهای توانمندسازی آنان امری ضروری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت یکصدمیلیون تومانی کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..