تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار ونگر به چینی ها: فرهنگ سازی زمان می خواهد

آرسن ونگر به چینی ها هشدار داده که ساختن یک فرهنگ فوتبالی سال ها زمان نیاز دارد.

به گزارش کاپ، سرمربی آرسنال در گفتگو با خبرنگاران درباره چینی ها که اخیرا هزینه زیادی صرف خرید بازیکن می کنند گفته: یک شبه نمی توان یک لیگ سطح بالا ساخت. سال ها سخت کوشی و فرهنگ سازی لازم است. فوتبال حرفه ای در انگلیس از 150 سال پیش خلق شده و ما هنوز سردرگم هستیم. من معتقدم این یک روند آرام از ساختن فرهنگ فوتبالی است. فوتبال کاملا عجیب است چون تو یک پسر مدرسه ای تحصیل کرده هستی، از پدر و مادرت درباره فوتبال می شنوی و آن را به نسل های بعدی منتقل می کنی. زمان می برد که بخشی از این جمعیت باشی. در چین این نو و تازه است. این را خوب می دانم چون وقتی به ژاپن رفتم سال 1995 بود و لیگ حرفه ای شان در سال 1993 ساخته شده بود، یعنی آن زمان سومین سال فوتبال حرفه ای شان بود. اما زمان می خوهد و چین حتی در 10 سال هم نمی تواند این فرهنگ را بسازد. گاهی تصمیمات سیاسی است که می تواند تغییر کند، اما من شخصا خیلی خوشحالم و انتظار دارم هند هم به این بازی اضافه شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار ونگر به چینی ها: فرهنگ سازی زمان می خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..