تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصر پیروزی‌های عراق علیه داعش را تبریک گفت/ اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، دفتر حیدر العبادی نخست وزیر عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نخست وزیر عراق احمد حسن درویش سفیر مصر در عراق را به مناسبت پایان ماموریتش در عراق به حضور پذیرفت.

این بیانیه افزود: در این دیدار تقویت روابط دو کشور در همه زمینه‌ها در راستای منافع دو ملت برادر و جنگ علیه تروریسم بررسی شد.

این بیانیه به نقل از سفیر مصر آورده است: موضع قاهره بر حمایت از عراق در جنگ علیه تروریسم و تبریک رهبران مصر به خاطر پیروزیها علیه گروه تروریستی داعش تاکید می کند
وی همچنین بر تلاش مصر برای همکاری بیشتر با عراق تاکید کرد.

نیروهای مشترک عراقی هم اکنون درحال بیرون راندن گروه تروریستی داعش از شهر موصل در شمال عراق هستند و تاکنون پیروزیهای چشمگیری را در این شهر - علاوه بر پیروزیهای سابق خود علیه گروه تروریستی داعش در مناطق دیگر عراق- بدست آورده‌اند.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصر پیروزی‌های عراق علیه داعش را تبریک گفت/ اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..