تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غم حادثه‌دیدگان و خانواده‌های چشم انتظار آتش‌نشانان فداکار داغ حادثه پلاسکو را افزون می‌کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه ناگوار ساختمان پلاسکوی تهران پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

حادثه تلخ آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکوی تهران، موجب اندوه و ناراحتی گردید.

بی‌شک در این میان غم عزیزان حادثه دیده و خانواده‌های نگران و چشم انتظار آتش‌نشانان فداکار و محبوسان احتمالی در زیر آوار، داغ این حادثه دردناک را افزون می‌کند.

مجلس خبرگان رهبری با اظهار تألم و تأسف از این ضایعه مؤلمه و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده و ابراز همدردی با تمام کسانی که در این حادثه به نحوی آسیب دیده‌اند، ضمن قدردانی و دعای خیر برای دست‌اندرکاران پیگیری این واقعه در شهرداری، آتش‌نشانی، نیروهای امدادرسان و اورژانش و نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی از آنان می‌خواهد همانطور که این حادثه را از محض وقوع، دنبال و در صحنه کمک‌رسانی حاضر و از هیچ تلاش و کوششی، دریغ نورزیدند همچنان با توسل به ائمه معصومین علیهم‌السلام و توکل به ذات اقدس باری تعالی به مأموریت خطیر خود ادامه داده و بدانند در نزد پروردگار مأجور بوده و مجاهدت‌هایشان در کمک به خلق نزد خالق هستی، محفوظ خواهد بود.

ومن‌الله التوفیق و علیه التکلان

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

اول بهمن 1395

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غم حادثه‌دیدگان و خانواده‌های چشم انتظار آتش‌نشانان فداکار داغ حادثه پلاسکو را افزون می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..