تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز امیدواری «دی‌میستورا» برای موفقیت نشست «آستانه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی «النشره»، «استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه ابراز امیدواری کرد که نشست صلح «آستانه» درباره سوریه به تقویت تلاش‌ها برای برقراری آتش بس در این کشور منجر شود.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اظهار داشت: انتظار می رود مذاکرات آستانه خواسته های «ولادیمیر پوتین» و «رجب طیب اردوغان» رؤسای جمهوری روسیه و ترکیه را برآورده سازد؛ خواسته‌هایی که مورد تأیید ملت سوریه نیز هستند.

دی میستورا در پاسخ به سؤالی پیرامون ارائه نتایج مذاکرات آستانه به شورای امنیت سازمان ملل برای تصویب آنها، گفت: این مسأله به دیدگاه اعضای شورای امنیت سازمان ملل بستگی دارد و در حال حاضر نمی توان پیش بینی کرد که آیا موارد مورد توافق طرف های مختلف مشمول مسائل امنیتی می شود یا نه.

گفتنی است، پیشتر اعلام شده بود که دبیرکل جدید سازمان ملل متحد از دی میستورا خواسته تا در مذاکرات آستانه شرکت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز امیدواری «دی‌میستورا» برای موفقیت نشست «آستانه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..