تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Super Mario Run ماه مارس برای گوشی‌های اندروید عرضه خواهد شد

بازی Super Mario Run ماه مارس برای گوشی‌های اندروید عرضه خواهد شد

نینتندو رسما اعلام کرد که بازی Super Mario Run در ماه مارس برای سیستم عامل اندروید در دردسترس خواهد بود. با تک‌شات و جزئیات خبر همراه باشید.

 

بازی Super Mario Run اولین بازی از سری ماریو برای گوشی‌های هوشمند است که چندی پیش برای سیستم عامل آی.او.اس عرضه شد و دارندگان گوشی‌های اندروید تنها می‌توانستند برای دریافت این بازی ثبت‌ نام کنند و تا تاریخی نامشخص، برای تجربه آن صبر می‌کردند.

 

حال نینتندو در توییتر خود، به صورت رسمی تاریخ انتشار بازی Super Mario Run  بر روی سیستم عامل اندروید را اعلام کرده است.

 

بازی Super Mario Run در ماه مارس به اندروید می‌آید. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را تا زمان عرضه پیش‌ ثبت نام کنید.

 

Super Mario Run در تاریخ 15 دسامبر 2016 (25 آذر) برای سیستم عامل iOS عرضه شد و در طی 4 روز 40 میلیون بار و در طی یک هفته 50 میلیون بار بر بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های شرکت اپل دانلود شد. این بازی به صورت رایگان در فروشگاه مجازی اپل قرار گرفته است اما در نسخه رایگان تنها می‌توانید چند مرحله از آن را بازی کنید و برای تجربه تمامی مراحل، می‌بایست نسخه کامل بازی را با قیمت 10 دلار خریداری کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Super Mario Run ماه مارس برای گوشی‌های اندروید عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..