تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: راک‌استار به دنبال ساخت نسخه ریمستر بازی L.A Noire برای نینتندو سوئیچ است

شایعه: راک‌استار به دنبال ساخت نسخه ریمستر بازی L.A Noire برای نینتندو سوئیچ است

استودیو راک‌استار تاکنون صحبتی در مورد برنامه‌های خود برای کنسول نینتندو سوئیچ انجام نداده است. اما شایعاتی مبنی بر اینکه این استودیو به دنبال عرضه نسخه ریمستر بازی L.A Noire برای کنسول جدید نینتندو بوده، منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

اگر چه 2K Games، پیش از این اعلام کرده بازی NBA 2K18 در شهریور ماه سال آینده برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد، اما بی‌تردید در صورت موفقیت کنسول جدید نینتندو دلیلی برای عرضه عناوین بیشتر مرتبط با شرکت تیک تو و راک‌استار برای آن نیست. L.A Noire یکی از خوش‌ساخت‌ترین و قابل توجه‌ترین عناوین منتشر شده در نسل هفتم است که به علت هزینه ساخت بسیار بالای بازی، راک‌استار نتوانست بهره‌وری لازم را از آن داشته باشد. در نتیجه ساخت نسخه ریمستر بازی L.A Noire نمی‌تواند چندان دور از انتظار باشد.

 

Yan2295، یکی از تحلیل‌گران بازی‌های شرکت راک‌‌استار است که در گذشته و پیش از تایید رسمی GTA Online، اطلاعات بسیار خوبی از آن منتشر کرده بود و در کل، آگاهی خوبی نسبت به مجموعه GTA دارد. او به تازگی گزارش کرده است که آخرین ساخته استودیو تیم باندای، ممکن است به صورت بازسازی شده برای نینتندو سوئیچ منتشر شود.

 

Yan2295 در این بار گفته:

 

با توجه به آنچه که من شنیده‌ام، راک‌استار ممکن است یک نسخه ریمستر از بازی L.A. Noire را برای سوئیچ منتشر کند.

 

بی‌تردید L.A. Noire یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است و بسیاری از بازیکنان دوست دارند بار دیگر در قالب یک نسخه بازسازی شده کنترل کل فلپس را در دست بگیرند و به حل پرونده‌های جرم و جنایت در لس‌ آنجلس دهه 40 میلادی بپردازند.

 

همچنین ممکن است توکی گیمز، که مالک این IP بوده، وظیفه ساخت نسخه ریمستر بازی را به تیمی که BioShock Collection را ساختند محول کند. هر چند قدرت سخت افزاری نینتندو سوئیچ نیز در ساخت نسخه بازسازی بازی تاثیر گذار خواهد بود. علاوه‌ بر این نباید از یاد برد که راک‌استار علاقه‌ خاصی به ساخت نسخه ریمستر عناوین قدیمی خود ندارد و اگر چنین انفاقی رخ دهد قاعدتا شاهد انتشار آن برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز خواهیم بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: راک‌استار به دنبال ساخت نسخه ریمستر بازی L.A Noire برای نینتندو سوئیچ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..