تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازنگری ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی/ نبود زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اصل طرح ارزش یابی توصیفی مثبت بوده اما برای رفع نارسایی ها نیاز به بازنگری دارد.

داوود محمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی، اظهار داشت: این نوع ارزشیابی کار علمی بوده در بسیاری از کشورهای دنیا اجرایی می‌شود و اکنون در آموزش و پرورش کشور با استفاده از تجربیات س ایر کشورها به آن می‌پردازند. 

وی ادامه داد: باید زیر ساخت‌های لازم برای چنین طرح‌های ایجاد شود تا با اشراف و احاطه کامل و متناسب با شرایط دانش آموزان برای آنها ایجاد شود. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح و بر طرف شدن نواقص آن باید ارزیابی کامل و دقیقی در خصوص  این طرح انجام شده و ابعاد مختلف آن را بدانیم. 

محمدی بیان کرد: قبل از پیاده سازی این طرح باید مدیران، معلمان و مسئولان آموزشی اطلاع کامل از این طرح پیدا می‌کردند و جوانب کار سنجیده می‌شد. 

وی با اشاره به اینکه نا رسایی موجود در ارزشیابی توصیفی مربوط به اجرای آن است، گفت: اصل طرح مثبت بوده اما نیاز به بازنگری و اصلاح دارد. 

محمدی یادآور شد: با توجه به اجرای این طرح در مدارس کشور  باید آسیب شناسی برای آن انجام شده و برای نارسایی های موجود تصمیم گیری لازم اتخاذ شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازنگری ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی/ نبود زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..