تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت فدراسیون های ورزشی به جان باختگان حادثه پلاسکو

فدراسیون های ورزشی در پیام هایی جداگانه با خانواده های جان باختگان حادثه ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

پیام تسلیت فدراسیون های ورزشی به جان باختگان حادثه پلاسکوبه گزارش گروه ورش باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون های ورزشی در پیام هایی جداگانه با خانواده های جان باختگان حادثه ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

پیام تسلیت فدراسیون هاکی:

به نمایندگی از طرف خانواده هاکی این ضایعه بزرگ را به خانواده آتش نشانان، نیروهای امدادی و ملت ایران تسلیت می گوییم و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزو داریم.

تسلیت کریمی در پی حادثه پلاسکو
 
 سید مصطفی کریمی رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان وقوع حادثه ساختمان پلاسكو و شهادت تعدادی از آتش‌نشانان را تسلیت گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
 

بسم الله الرحیمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت تعدادی از آتش نشانان شجاع و فداكار  و درگذشت شماری از هموطنان مان در سانحه ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران را به خانواده جان باختگان این حادثه غمبار تسلیت عرض می نمایم. 

رحمت و غفران الهی برای آتش‌نشانان عاشق و آرزوی سلامتی برای بازماندگان این سانحه‌ی بزرگ را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

تسلیت فدراسیون ووشو درپی شهادت آتش نشانان غیور

حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو که به شهادت تنی چند از آتش نشانان جان بر کف منجر شد، ایران اسلامی را عزادار کرد.

فدراسیون ووشو درگذشت آتش نشانان غیور ایران زمین را که با فدا کردن جان خود، به هموطنانشان جانی دوباره بخشیدند را به عموم مردم کشورمان و خانواده این عزیزان تسلیت می گوید و برای درگذشتگان این حادثه غم انگیز علو درجات را از خداوندمنان خواستار است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت فدراسیون های ورزشی به جان باختگان حادثه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..