تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش: آفریقای جنوبی خانه من است/ بازگشت به آفریقا افتخار بزرگی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در اندیشه هدایت آفریفای جنوبی؛

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه با یک رسانه آفریقای جنوبی اذعان کرد که به مربیگری در تیم ملی این کشور فکر می کند و این کشور را خانه خود می داند.

 مجله "کیک آف" در گزارشی نوشت ، کارلوس کیروش، سرمربی سابق آفریقای جنوبی فاش کرد که  در نظر دارد یک بار دیگر هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را بر عهده بگیرد، اما هنوز کسی با او تماسی نداشته است.

این گزارش می افزاید کمک مربی سابق منچستر یونایتد و سر مربی سابق پرتغال  در هفت سال گذشته  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بوده است اما اوایل این ماه استعفای خود را به فدراسیون فوتبال ایران ارائه کرد و شایعاتی مبنی بر نشستن او روی نیمکت مربیگری آفریقای جنوبی منتشر شده است.

کی روش هنوز قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایران فسخ نکرده، اما اذعان می کند بازگشت به آفریقای جنوبی برای او فریبنده است.

کی روش در مصاحبه با سایت EWN Sport آفریقای جنوبی گفت:"در حال حاضر، همانطور که شما می دانید، من در قبال قرارداد فعلی خودم وظایف اخلاقی و تعهداتی دارم و در موقعیتی نیستم که  در مورد این مسئله( مربیگری آفریقای جنوبی)  به طور علنی اظهارنظر کنم."

وی افزود:اما اگر آفریقای جنوبی، و یا هر کشور دیگری، نام شما را به خاطر دارد و به نام شما به عنوان فردی  برای هدایت تیم ملی اعتماد دارد ؛ برای یک مربی این همیشه مایه افتخار و مسئله ای واقعا بسیار خاص است. شما پرچم و ملت، و انتظارات و رویاهای کل یک کشور را مربیگری می کنید. "

سرمربی 63 ساله در ادامه شرح داد که چطور آفریقای جنوبی برای او کشوری ویژه است.

کی روش گفت: "اول از همه، همه می دانند که آفریقای جنوبی مانند خانه من است. من در چند کیلومتری مرز این کشور (در موزامبیک) متولد شده ام. من یک آفریقایی، یک آفریقایی سفید پوست هستم. برای این به مربیگری آفریقای جنوبی فکر می کنم که، خانواده و ریشه ام در آفریقا است و ارتباطات بسیاری با آفریقا دارم."به غیر از مسائل فوتبال، آفریقا برای من مسئله خاصی است."

با این حال کی روش تصریح کرد که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی کسی درباره سرمربیگری تیم ملی این کشور با او تماسی نداشته است.

او گفت: "این اولین بار است که کسی واقعا به طور مستقیم موضوع آفریقای جنوبی را [با من] مطرح می کند، درباره این پست هیچ کس با من تماسی نگرفته است".

کی روش گفت:"اگر من مربی آزادی باشم و برای پست مربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی در نظر گرفته شوم، نه تنها برای من افتخار بزرگی است، بلکه برای هر مربی در جهان افتخاربزرگی است که تیم ملی کشوری فکر کند که او می تواند رویاها و انتظارات یک کشور را پیش ببرد، در این مورد شکی وجود ندارد."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش: آفریقای جنوبی خانه من است/ بازگشت به آفریقا افتخار بزرگی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..