تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار داعشی ها از شرق موصل با پای برهنه

جنگجویان گروه تروریستی داعش پای برهنه از شرق موصل فرار می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع محلی در استان نینوای عراق به شبکه السومریه نیوز گفت: ابوبکر بغدادی سرکرده داعش برای اولین بار درپی از دست دادن شرق موصل، به منظور نجات داعش وارد عمل شد و اولویت تخلیه جنگجویان داعش در شرق موصل را به جنگجویان عرب و خارجی داد، تا اینکه آنها با قایق از رودخانه دجله به سمت ساحل راست موصل منتقل شوند.
 
وی افزود: این تصمیم بغدادی باعث خشم و نارضایتی سران و جنگجویان محلی داعش شده است.
 
این منبع خاطرنشان کرد: عملیات فرار داعش از شرق موصل در سایه هرج و مرج فراوان انجام می شود و برخی از آنها پای برهنه خود را به رودخانه دجله رسانده اند.

منبع:جام جم آنلاین
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار داعشی ها از شرق موصل با پای برهنه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..