تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام دانشگاهیان از امروز به عتبات آغاز می‌شود/ در این دوره 16 هزار دانشگاهی کربلایی می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در شانزدهمین دوره از امروز ( جمعه اول بهمن ماه سال 95) آغاز می‌شود.

بنابراین گزارش، آغازعملیات شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، از استان فارس خواهد بود و تا آخر اردیبهشت ماه 96، اعزام‌ها ادامه دارد.

در این دوره بیش از 82 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان بیش از 16 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

گفتنی است، همایش «احلی من العسل» و « حر شناسی» در کربلا و در نجف بازدید از بیت امام (ره)، کتابخانه علامه امینی، زیارت مقام صافی صفا، نجف شناسی و بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی آن را برای زائرین دانشگاهی اعزامی به عتبات خواهیم داشت.

لازم به ذکر است، در این دوره برای تمامی زائران عتبات دانشگاهیان وام یک و یک و نیم میلیون تومانی بانک ملت را در نظر گرفته‌ شده که قرض الحسنه و کارمزد آن 4 درصد است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/IYJXCA



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام دانشگاهیان از امروز به عتبات آغاز می‌شود/ در این دوره 16 هزار دانشگاهی کربلایی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..