تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت نفت در بازار آسیا افزایش یافت

به گزارش افکارنیوز،  یک روز پس از آنکه آژانس بین‌المللی انرژی از کاهش جهانی تولید نفت در ماه دسامبر خبر داد، بهای طلای سیاه روز جمعه در بازار آسیا افزایش یافت. صبح امروز در معاملات الکترونیک بازار آسیا، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا (وست تگزاس اینترمدییت/نفت پایه آمریکا) برای ماه فوریه با 15 سنت افزایش، 51 دلار و 52 سنت معامله شد. هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال (نفت پایه اروپا) نیز برای تحویل در ماه مارس با 24 سنت افزایش به 54 دلار و 40 سنت رسید. آژانس بین المللی انرژی علاوه بر اینکه از کاهش جهانی تولید نفت خبر داد، اعلام کرد این روند در ماه ژانویه ادامه خواهد داشت. اما بسیاری از سرمایه گذاران صبح امروز در انتظار مراسم تحلیف «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آینده آمریکا، در واشنگتن که قرار است روز جمعه برگزار شود، همچنان جانب احتیاط را نگه داشتند. «جفری هالی»، تحلیلگر موسسه OANDA، در این خصوص گفت: «‌معاملات امروز محدود است، زیرا همه جهان منتظر برگزاری مراسم تحلیف و سخنرانی رئیس جمهور جدید آمریکاست.» «سازمان کشورهای صادرکننده نفت» (اوپک) و کشورهای غیرعضو این کارتل همچون روسیه به منظور حمایت از بهای نفت که به علت عرضه بیش از حد در بازار به شدت سقوط کرده است، توافق کردند سطح تولید خود را کاهش دهند.

آمریکا در این توافق مشارکت ندارد و برخی نگران این مسئله هستند که افزایش بهای نفت تولیدکنندگان آمریکایی را ترغیب کند تا سطح تولید نفت خود را افزایش دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت نفت در بازار آسیا افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..