تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از کارآفرینان و فعالان حوزه صنایع دستی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا منصوری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی که با حضور زهرا احمدی پور، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در اراک برگزار شد، اظهار داشت: هنرهای دستی، مشاغل با ارزشی هستند که با بی توجهی در حال از دست دادن آنها هستیم در صورتی که اگر مورد حمایت قرار گیرند علاوه بر آن که یک هنر حفظ خواهد شد، بستر اشتغالزایی و کسب درآمد نیز فراهم می شود.

وی افزود: بیکاری و بالا بودن هزینه ایجاد شغل از جمله مشکلات امروز کشور است که باید با برنامه ریزی دقیق در راستای برطرف کردن این مشکل گام برداریم و رونق اشتغال در حوزه صنایع دستی نیز در همین رابطه باید پیگیری شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه آموزش و کارآفرینی باید اقدام شود از جمله اینکه می توان هزینه های بیمه بیکاری را به این مهم اختصاص داد.

منصوری در بخش دیگر سخنان خود خواستار راه اندازی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرندیه شد و تصریح کرد: ظرفیت های توریستی و گردشگری این شهرستان به دلیل دایر نبودن اداره میراث فرهنگی مغفول مانده و همچنین بسیاری از آثار تاریخی آن نیز در حال تخریب است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه حفاظت از آثار تاریخی و تقویت یگان حفاظت میراث فرهنگی در استان باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: با توجه به اقدامات برخی افراد سودجو در زمینه حفاری نقاط تاریخی در ساوه و زرندیهریال جا دارد که میراث فرهنگی استان در راستای جلوگیری از این سوء استفاده ها راهکاری موثر بیاندیشد.

منصوری همچنین بر ضرورت توجه میراث فرهنگی به رسیدگی، مرمت و احیای آثار تاریخی شهرستان های ساوه و زرندیه، به ویژه مسجد جامع یک هزار ساله ساوه تاکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از کارآفرینان و فعالان حوزه صنایع دستی مورد توجه قرار گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..