تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکنون می توانید در اپلیکیشن Waze اماکن مختلف را بر اساس دسته بندیشان جستجو کنید

اکنون می توانید در اپلیکیشن Waze اماکن مختلف را بر اساس دسته بندیشان جستجو کنید

Waze، اپلیکیشنی بر مبنای سامانه موقعیت ‌یاب جهانی است که به شما کمک می کند به جایی که تا کنون نرفته اید و نمی شناسید بروید و مسیر را گم نکنید. در برخی مواقع نیز افراد می توانند برای دور زدن ترافیک از Waze استفاده کنند تا بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد مورد نظرشان پیدا کنند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

با وجود این که درست مثل گوگل مپس، کاربران می توانند مکان مورد نظرشان را با استفاده از نام آن مکان یا نام خیابانی که مقصدشان در آن قرار گرفته پیدا کنند، اکنون امکان دیگری هم به Waze اضافه شده که می تواند شما را در صورتی که نام خیابان یا مکان مورد نظرتان را فراموش کرده اید، یاری دهد.

در آپدیت اخیر Waze، کاربران این برنامه می توانند مکان مورد نظرشان را با توجه به دسته بندی آن جستجو کنند و دیگر نیازی نیست تا حتماً نام آن را به یاد داشته باشند. برای مثال شما اکنون می توانید بین رستوران ها، هتل ها، مراکز خرید و غیره را جستجو کنید تا از این طریق مقصدتان را پیدا کنید.

حتی اگر با ماشین خود به سمت مقصد مورد نظرتان که البته منطقه آن را به خوبی نمی شناسید، حرکت می کنید، می توانید با Waze جای پارک مناسب اطراف آن مکان را پیدا کنید و با خیال راحت اتومبیلتان را پارک کنید.

علاوه بر امکان جستجوی اماکن مختلف بر اساس دسته بندی آن ها، امکان جستجوی صوتی نیز در آپدیت جدید این اپلیکیشن به چشم می خورد. در واقع شما می توانید نام خیابانی که به دنبال آن هستید را با زبان کشور خودتان به صورت صوتی بیان کنید و Waze آن را حتی اگر در کشور دیگری واقع شده باشد برای شما پیدا خواهد کرد.

ویژگی دیگر نیز auto complete distance نام دارد که به کاربر اجازه می دهد تا فاصله خود را از هر مکانی که در قسمت جستجو نامش را تایپ می کند، مشاهده کند.

آپدیت جدید این اپلیکیشن که باگ های نسخه قبلی را هم رفع کرده، اکنون در گوگل پلی استور و اپ استور برای دانلود موجود است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکنون می توانید در اپلیکیشن Waze اماکن مختلف را بر اساس دسته بندیشان جستجو کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..