تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خندوانه پخش نشد/ تسلیت رامبد جوان به بازماندگان حادثه غمبار ساختمان پلاسکو

برنامه تلویزیونی «خندوانه» شب گذشته به بهانه همدردی با بازماندگان حادثه پلاسکو پخش نشد.

خندوانه پخش نشد/ تسلیت رامبد جوان به بازماندگان حادثه غمبار ساختمان پلاسکوبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته، با توجه به حادثه مرگبار و اندوهگین آتش‌سوزی و فروریختن قدیمی‌ترین ساختمان بلند تهران، رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی «خندوانه» به مدت 5 دقیقه به همراه تمامی گروه سازنده «خندوانه» پیام تسلیت گفت و بیان کرد: اتفاق تلخی را که امروز برای شهرمان و قدیمی‌ترین ساختمان شهر تهران رخ داد و باعث شد تعداد زیادی از آتش‌نشانان شهرمان شهید شوند، تسلیت می‌گوییم.

وی ادامه داد: بسیاری از این آتش‌نشان‌ها منتظر پایان شیفت‌کاری خود بودند تا به پیش خانواده‌های خود بروند و توقع چنین اتفاق و فاجعه‌ای را نداشتند. «خندوانه» این مصیبت را تسلیت گفته و در کنار این واقعه تلخ ایستاده‌ایم.

کارگردان فیلم سینمایی «نگار» با بیان اینکه این روزها عده ای از مردم مسئول ثبت لحظه شده‌ها شده‌اند و خودشان را خبرنگار می‌دانند، اظهار داشت: مدت‌هاست یک رفتار غلط به شدت نشر پیدا کرده‌ است. به طوری که همه خود را مسئول ثبت کردن لحظه‌ها می دانند و عادت کردیم غم‌انگیزترین لحظه‌ها را ثبت کنیم. متاسفم برای این افراد و دست مریزاد می گویم به تمام آنهایی که لحظه را غنیمت شمردند و به جای ثبت لحظه به کمک آتش‌نشان‌ها و درمانگاه های انتقال خون رفته اند. خواهش می‌کنم در این مواقع دست و دلمان بلرزد.

جوان در پایان با آرزوی شادی روح رفتگان و صبر برای بازماندگان این حادثه غمبار بیان کرد: برنامه تلویزیونی «خندوانه» تا اطلاع ثانوی پخش نخواهد شد و در روز مقرر پر انرژی در خدمت مردم عزیز ایران هستیم.

 
گزارش از محدثه نعمتی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خندوانه پخش نشد/ تسلیت رامبد جوان به بازماندگان حادثه غمبار ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..