تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد آیت الله مکارم شیرازی از نشان دادن فساد جنسی در معمای شاه!

 آیت الله مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: نظام ما جمهوری اسلامی است و اسلامیت حرف اول را می زند و نباید مسائل غیر دینی حاکم باشد.

انتقادات آیت الله مکارم شیرازی از صحنه ها و موسیقی های سریال معمای شاه

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اثرگذاری فیلم‌ها بر زندگی مردم گفت: 

"فیلم‌ها می‌توانند در زندگی مردم اثرات زیادی بگذارند و گاهی محرک طلاق، رفاه‌زدگی و یا زندگی خوب باشند و باید مراقب این اثرات سوء بود. در فیلم معمای شاه نباید برای نمایش فساد جنسی دربار همه چیز را به نمایش گذاشت و یا زنان را با این جلوه‌ها در معرض عموم قرار داد و از موسیقی‌های آنچنانی استفاده کرد. یکی از این مسائل در خصوص نمایش چهره معصومین است که می‌تواند با هاله‌ای از نور نشان داده شود. کشور ما نیازمند مباحث دینی و اسلامی بوده و در تحقق این مهم وظیفه وزارت ارشاد سنگین است. این موارد جزو مسئولیت‌ های سنگینی است که وزارت فرهنگ و ارشاد به عهده دارد و باید توجه ویژه‌ به آنها داشته و از عهده آن‌ها برآید. حریم‌ها باید با ادبیاتی دوستانه حفظ شده و در راستای صیانت از ارزش‌ها و حدود الهی قاطعانه عمل کرد."

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد آیت الله مکارم شیرازی از نشان دادن فساد جنسی در معمای شاه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..