تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس کشور «بی سروسامان» است/ جلسه با وزیر آموزش و پرورش در هفته آینده

ضیاء‌الله اعزازی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، وضعیت مدارس کشور را « غوغا و بی سروسامان » دانست و اظهار داشت: آموزش و پرورش مشکلات بسیار دارد، به طوری که مدارس و مشکلات آن رها شده است.

وی ادامه داد: زمانی که مدیر مدرسه، بودجه و سرانه‌ای برای پرداخت هزینه‌های جاری مدرسه نداشته باشد مجبور به دریافت وجه از والدین است که این امر سبب ناراحتی و ایجاد مشکل برای خانواده‌ها شده است.

اعزازی از جلسه با وزیر آموزش و پرورش در خصوص مشکلات این وزارتخانه خبر داد و افزود: در جلسه آتی کمیسیون آموزش مجلس حتما از دانش آشتیانی برای ارائه برخی توضیحات پیرامون مشکلات وتنگناهای مدارس دعوت به عمل خواهد آمد.

به گزارش فارس، با وجود گذشت چهار ماه از آغاز سال تحصیلی، به رغم اعلام مسئولان آموزش و پرورش در واریز سرانه، پولی به حساب اکثر مدارس واریز نشده است و مدیران مدرسه مبلغی برای هزینه‌کردهای جاری در اختیار ندارند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/UAQSFL



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس کشور «بی سروسامان» است/ جلسه با وزیر آموزش و پرورش در هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..