تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف مشکوک اعضای بدن یک زن در میان زباله‌ها +عکس

در محل دسته‌بندی زباله‌ها نیم تنه و پای یک انسان به صورت مشکوک کشف شد.

بر اساس گزارش پلیس، این کشف وحشتناک توسط کارگران یکی از قسمت‌های خصوصی این محل در برانکس نیویورک ساعت 4:40 روز سه‌شنبه انجام شده است که کارگران پس از این کشف اداره پلیس نیویورک را در جریان گذاشتند.

کشف مشکوک اعای بدن در محل زباله‌ها +عکس

گفتنی است؛ همه کارگران محل را ترک کردند و تجهیزات و کار خود را متوقف کردند تا مأموران پلیس بتوانند برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز پرونده به راحتی کار خود را انجام دهند اما هنوز مشخص نیست که اعضای بدن زن چگونه سر از زباله‌ها درآورده است که مأموران پزشکان قانونی روی آن تحقیق خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف مشکوک اعضای بدن یک زن در میان زباله‌ها +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..