تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




18 میلیارد ریال کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان کرمانشاهی اعطا شد

حسین خدرویسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با بیان اینکه 5 هزار و 927 خانوار مستاجر تحت حمایت این سازمان هستند، اظهار داشت: در 9 ماه امسال 2 هزار و 39 ‌‌خانوار از کمک هزینه اجاره مسکن بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اهدای کمک معیشت به 51 هزار خانوار مددجو در 9 ماه امسال، گفت: این کمک هزینه بالغ بر 311 میلیارد و 698 میلیون ریال بوده است.

خدرویسی از تأمین کمک هزینه ازدواج و جهیزیه 2 هزار و 731 نوعروس و پسر تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و افزود: این کمک هزینه بالغ بر 50 میلیارد و 56 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به معافیت 129 مددجوی مشمول از خدمت سربازی‌ گفت: در 9 ماه امسال  کاهش تعرفه سربازی  22 مددجو مشمول خدمت و انتقال 199 مددجوی دیگر به نزدیک‌ترین محل سکونت از دیگر اقدامات حمایتی کمیته امداد است.

خدرویسی تعداد کل خانوارهای زیرپوشش را 64   هزار و 153 خانوار با جمعیت حدود 198 هزار نفر عنوان کرد و افزود: 27 هزار و 306 خانوار به علت فوت سرپرست، 23 هزار و 580 خانوار به علت از کار افتادگی سرپرست، 5890 خانواده به علت طلاق، 4390 خانوار به علت بیماری سرپرست، 740 خانواده فاقد والدین، 928 خانواده به علت زندانی شدن سرپرست، 168 خانواده به علت مفقودی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «18 میلیارد ریال کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان کرمانشاهی اعطا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..